Acasă The WELLNESS GETT’S Men Exclusive – reinventarea serviciilor de barbering

GETT’S Men Exclusive – reinventarea serviciilor de barbering

DISTRIBUIȚI

GETT’S Men Exclusive – reinventarea serviciilor de barbering

Perioada 1880-1940 a fost epoca de aur a barbierilor. Barber shopul era locul preferat al barbatilor, unde acestia veneau sa afle noutati, sa dezbata subiecte fierbinti sau sa socializeze. Vizitarea barbierului era un ritual saptamanal si uneori chiar zilnic. In aceasta perioada saloanele barbierilor erau pozitionate in zone centrale, aveau vitrine colorate, lampadare fastuoase, scaune scumpe din stejar sau nuc si acoperite cu piele de cea mai buna calitate. Totul de la spuma de ras si pana la siglele luminoase era infloritor si luxuriant. In ciuda luxului interior, barber shopurile erau locuri calde si primitoare, unde o aroma de colonie familiara plutea mereu in aer.

A urmat apoi un declin al barber shop-urilor, insa nevoia de rasfat a barbatilor si dorinta de a avea grija de ei in spatii dedicate a revenit.

“Am asistat in ultimii ani la revenirea trendurilor in materie de ingrijire pentru barbati. Acestia au invatat sa acorde mai multa atentie modului in care arata, iar barba a devenit un accesoriu stilish menit sa-i puna in evidenta. Și astfel s-a nascut GETT’S MEN – un brand de 4 stele , dedicat serviciilor de barbering si grooming. Aceste doua concepte se traduc prin ceva mai mult decat o simpla frizerie. Sunt servicii de ingrijire a barbii, de barbierit, de tuns si spalat pe cap sau chiar tratamente faciale”, a declarat Lucian Miess owner GETT’S Salons.

Prima locatie de acest tip a fost deschisa in luna decembrie a anului trecut in ParkLake, apoi a urmat o franciza la Cluj Napoca la inceputul anului- GETT’S Color Bar Platinia.

La finalul lunii iulie 2017, GETT’S MEN Barbershop & Grooming a preluat barber shop-ul BRICI sub un brand de cinci stele GETT’S Men Exclusive . Amplasat pe Bd-ul Complexul Floreasca, inconjurat de restaurante bune si faimoase si foarte aproape de Piata Dorobanti, locatia de 5***** aduce clientilor din zona de nord a orasului cei 20 ani de experienta in servicii calitative de barbering& grooming: barbierit cu briciul, cu prosoape calde si cu scaune ce se fac pat pentru a permite masajul de relaxare, cu tuns din foarfeca si produse profesionale exclusiviste, dedicate ingrijirii barbii, completate cu servicii de manichiura, toate intr-o atmosfera de lux ce va contribui la conturarea unei imagini personale si a unui stil perfect.

Designul interior al locatiei este inspirat de perioada Art Deco, perioada de aur a barbershop-urilor si a unui lux elaborat, barbershop-ul fiind in mod traditional, un loc monden de socializarea a barbatilor, redevine astazi la importanta de odinioara.

“Am imbunatatit stilul Art Deco cu elemente de design japonez, cu lampi realizate pe comanda, cu elemente de mozaic de lemn si cu echipamente de la Takara Belmont, liderul mondial al echipamentelor pentru barber shop, toate imbinate armonios pentru a crea un spatiu vintage, dar modern. Investitia initiala in locatie a fost de 200.000 euro si vom mai investi inca 15.000 euro pentru a aduce servicii noi precum manichiura, masaj dar si upgradarea lavoarelor la conceptul modern de scafa de spalat. In UK 90% din barber shop-uri folosesc sistemul de aplecat in fata la spalat pe cap, pe cand in Franta, procentul este inversat in favoarea celor care folosesc spalatul pe cap lasandu-se pe spate. Consideram ca GETT’S MEN Exclusive trebuie sa intre in zona de maxim confort si standarde cu care clientii GETT’S sunt obisnuiti, astfel incat vom demara acest proces de schimbare”, a continuat Lucian Miess.

„Principiile de baza folosite in trecut nu s-au schimbat: migala, produsele speciale si mai ales respectarea ritualului de barbierit sunt cele care fac diferenta intre o simpla frizerie si o experienta traita intr-un barber shop.

Calitatea serviciilor este cartea de vizita a oricarui barbershop, iar serviciile premium sunt expertiza noastra de mai bine de 20 ani“, a incheiat Lucian Miess

In spiritul de socializare al conceptului de barber shopuri, o terasa-bar si cafenea va asteapta cu 26 locuri, suficient de generoasa pentru a putea gazdui intalniri cu parteneri de afaceri, cu prieteni sau evenimente diverse, de la degustari de vinuri si cognac-uri selecte, de whiskey sau cocktailuri, sau alte tipuri de evenimente.

GETT’S MEN EXCLUSIVE, pentru orice barbat care isi doreste cel mai inalt serviciu de barbering dublat de asocierea cu un brand de prestigiu.

Despre GETT’S:

GETT’S, un veritabil trend-setter in domeniul serviciilor de infrumusetare din Romania, este de 20 ani liderul pe piata locala de profil si detine un lant de 10 saloane (8 in Bucuresti si 2 in Cluj).

Saloanele GETT’S ofera servicii complete day SPA – hair&beauty, pentru orice varsta sau sex, precum: coafura, frizerie, estetica faciala, machiaj, estetica corporala, epilare definitiva, manichiura, pedichiura avand o echipa de peste 130 de profesionisti si peste 70.000 de clienti/an.

Lantul de saloane GETT’S are in portofoliu 3 branduri: GETT’S Hair Studio, GETT’S Color Bar si GETT’S MEN.

GETT’S Hair Studio – Locatii de 5 stele cu destinatie exclusivista ce exprima rasfat, imbina stilul clasic cu imaginea eleganta, adresate celor ce-si doresc intimitate. Din aceasta categorie fac parte saloanele aflate in incinta JW Marriott Grand Hotel, Hotel Radisson BLU, InCity Residence.

GETT’S Color Bar – Locatii de 4 stele, amplasate in centrele comerciale AFI Cotroceni, Bucuresti Mall (Vitan),Iulius Mall Cluj, Mega Mall, Park Lake ce combina stilul high-tech si imaginea moderna, pline de energie, accesibile tuturor din punct de vedere al orarului, preturilor si disponibilitatii.

GETT’S MEN– Locatii de 4 stele, unde barbatii se bucura in premiera de zona lor dedicata, amplasate in Park Lake si Platinia Mall Cluj Napoca. Atmosfera modern-vintage, pe placul barbatilor este data de elemente de design precum lampi noi noute dar care imita modele din anii \’50, scaune de barber de la Takara Belmont, cu tehnologie de ultima generatie, si linii retro, de paleta de culori mai moody, iar serviciile de grooming sunt completate de gamele de produse profesionale special dedicate barbatilor

GETT’S MEN EXCLUSIVE, un brand de 5 stele, pentru orice barbat care isi doreste mai mult decat o frizerie, pe Calea Floreasca 111-113. Stilul Art Deco s-a imbunatatit cu elemente de design japonez, cu lampi realizate pe comanda, cu elemente de mozaic de lemn si cu echipamente de la Takara Belmont, toate imbinate armonios pentru a crea un spatiu vintage, dar modern. In acelasi spirit de socializare, o terasa-bar si cafenea va asteapta cu 26 locuri, suficient de generoasa pentru a putea gazdui intalniri cu parteneri de afaceri, cu prieteni sau evenimente diverse.