Acasă Blog Posts MODĂ URBANĂ CU UN TWIST INCONFUNDABIL Streetwear american

MODĂ URBANĂ CU UN TWIST INCONFUNDABIL Streetwear american

DISTRIBUIȚI

Ești în mișcare, prins în activități dinamice și creative și de aceea mereu cauți libertate de mișcare în cele mai cool look-uri urbane. Ești una dintre acele persoane îndrăgostită iremediabil de streetwear.

În anii ’80 – ’90 era cool și confortabil să porți tricouri, hanorace și încălțăminte sport. Era un statement al mișcării culturale apărute pe străzile din California, New York și părți din Japonia, iar graffiti, hip-hop, skate și surf au devenit parte din ADN-ul stilului vestimentar cunoscut ca streetwear.

Și azi încă este actual. Îl întâlnești printre cei care își doresc să fie autentici vestimentar, să se simtă confortabil și în același timp fashionable. Sunt cei care  se regăsesc în stilul Tommy Collection by Tommy Jeans: inspirat de moda anilor ’90, a patrimoniului prep, skate și hip-hop, ce sunt transformate în cele mai moderne și actuale haine streetwear.

În toamna anului 2022, Tommy Jeans prezintă Tommy Collection, inspirată de moștenirea brand-ului american, în care se regăsesc caracteristici reinterpretate ale ținutelor de stradă cu simboluri sport de arhivă, rămânând în același timp fidelă eticii Tommy Jeans în materie de sustenabilitate.

Codurile preppy și grafice, insignele din chenille “85”, detaliile și aplicațiile sport moștenite se combină cu codurile streetwear și ale proporțiilor, creând siluete ludice cu un accent unisex.

Un astfel de item este jacheta puffer serif logo – cu noua marcă serif, inspirată de marca de arhivă Tommy Girl, care de altfel este un simbol pentru întreaga colecție. Este o jachetă cu guler înalt, glugă detașabilă și mâneci reglabile.

Dacă vrei să încerci o jachetă care este în același timp un hoody, check out jacheta popover colour-blocked padded, de asemenea unisex.

La fel de cool este și jacheta bomber reversibila monogram print colour-blocked, cu închidere prin capse, care poate fi purtată atât ca haină de exterior dar și ca piesă de layering într-un look streetwear wow. Merge combinată cu un hanorac cu glugă, ușor oversized, disponibil atât în culoarea alb sau bleumarin. Și da, este de asemenea unisex.

În oricare mix vestimentar se potrivește rucsacul checkerboard flap, cu un design în carouri, casual, retro și super funcțional.

În România, produsele Tommy Collection sunt disponibile exclusiv pe tommy.com. Obține cel mai interesant look de inspirație streetwear al anilor ’90!

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o rețea extinsă de magazine selecționate și pe tommy.com.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.