Acasă The WOMEN Noua colectie Lyria FW18/19: #PovesteaTaPictata pe genti si pantofi de piele

Noua colectie Lyria FW18/19: #PovesteaTaPictata pe genti si pantofi de piele

DISTRIBUIȚI

Comunicat de presa

colectia Lyria

Din dorinta de a oferi o alternativa la incaltamintea uneori banala care pare sa acapareze tinutele sezonului rece, designerul Armina Popeanu a dat noii colectii Lyria o linie indrazneata, sofisticata, care suprinde prin mixul de culori si de texturi. Astfel, colectia Toamna-Iarna 18/19 de genti si incaltaminte este una versatila, spectaculoasa, dar mai ales comoda.

Colectia Lyria Toamna-Iarna 18/19 a fost conceputa pentru femeia urbana, activa, care are nevoie de confortul pantofilor pentru intreaga zi, dar care sa atraga privirile, astfel incat sa poata deveni piesa in jurul careia sa-si creeze tinutele. Armina Popeanu a dorit ca aceasta colectie, la fel ca si cele de genti care au consacrat brandul, sa urmeze filozofia less is more si in aceleasi timp liniile geometrice tipice Lyria.

„Gentile si pantofii creati sunt versatili, dar si comozi, usor de purtat. Manufacturati din piei naturale exotice, atent selectate, accesoriile sunt produse in Romania. Ghetele Ama sunt elementul principal al colectiei, in jurul lor conturandu-se restul elementelor. Am lucrat aproape un an la definitivarea modelelor, am schimbat calapoadele, am facut zeci de probe si modificari tehnice pana am ajuns la o varianta care sa satisfaca toate nevoile femeii urbane”, precizeaza designerul Armina Popeanu.

genti si pantofi Lyria

Astfel, manufacturate din piele naturala de vita, captusite cu piele naturala de capra, ghetele au un strat de spuma cu memorie si mai multe straturi de burete, care ofera astfel un grad sporit de comoditate.

Dincolo de detaliile tehnice, conceptul brandului este ca fiecare accesoriu sa creeze o experienta, o poveste, sa treaca dincolo de o nevoie practica. Filozofia Lyria este in antiteza consumului excesiv, construind o intreaga experienta in jurul unicitatii povestii pictate manual si propunand o abordare slow fashion prin conceptul, calitatea si pretul accesibil al produsului. Astfel, combinatiile de texturi, detaliile din piele de ponei, influentele animal print si mai ales tematica picturii alese pentru unele modele fac ca fiecare piesa din noua colectie sa devina un element central pentru orice garderoba.
Colectia RomanIA100

O parte importanta a colectiei din acest sezon il reprezinta accesoriile dedicate Centenarului, iar operele lui Brancusi se regasesc printre sursele de inspiratie. Intai au fost povesti pictate pe genti si mici accesorii, iar de anul acesta, odata cu lansarea liniei de pantofi, colectia s-a intregit cu motive traditionale din principalele zone care au stat la baza nucleului Romaniei de acum 100 de ani.

“Povestea RomanIA 100 Brancusi face parte din proiectul Autentica al Anei Maria Branza. Un proiect AMBitios, dedicat romanilor iubitori de frumos, ce marcheaza centenarul roman. Un proiect bazat pe valorile noastre: respect, admiratie, grija, optimism, ambitie, valori care au stat la baza constituirii tarii. Un proiect din care suntem mandri ca facem parte”, mai spune Armina Popeanu.

Pantofii Daya si geanta Ronda care fac parte din acest proiect special vor fi livrate clientilor impreuna cu autograful multiplei campioane olimpice si mondiale.

Despre LYRIA

Lyria este singurul brand premium de accesorii din piele naturala pictate manual. Povestea acestui brand fondat de Armina Popeanu, arhitect si designer, s-a nascut in urma cu 4 ani, iar de atunci au fost create peste 2.500 de produse, majoritatea fiind accesorii pictate.

Anul acesta, brandul s-a extins cu linia de incaltaminte, in vara fiind lansata prima colectie de pantofi si sandale, iar sezonul rece a adus prima colectie de accesorii dedicate acestei perioade. Produsele Lyria au ajuns inclusiv la clienti din strainatate – SUA, Canada, Germania, Marea Britanie, Dubai fiind printre tarile unde sunt cel mai apreciate. Cei mai multi clienti (peste 50%) revin periodic pentru a-si intregi colectia de povesti pictate, media achizitiilor fiind de 3-5 produse pe an.
“Pentru mine, Lyria inseamna design contemporan in piele de calitate superioara, pasiune, cliente fericite, care se identifica de fiecare data cu accesoriile Lyria si care stralucesc purtandu-le”, adauga Armina Popeanu.