Acasă Blog Posts ALBA LARSEN A PURTAT TOMMY HILFIGER LA CURSA F1 ACADEMY™️ DIN CADRUL...

ALBA LARSEN A PURTAT TOMMY HILFIGER LA CURSA F1 ACADEMY™️ DIN CADRUL SHANGHAI GRAND PRIX

DISTRIBUIȚI

CE: Tommy Hilfiger anunta ca Alba Larsen, pilot si ambasadoare a brandului, a purtat piese din colectia de primavara 2025 TOMMY Hilfiger si din colectia Sofia for Tommy la cursa F1 ACADEMY™️ din cadrul Shanghai Grand Prix ce a avut loc in China, in perioada 21-23 martie 2025.

Alba Larsen a purtat un pulover fara maneci, cu guler rotund si dungi breton impreuna cu blugi largi din denim din colectia Sofia for Tommy, asortate cu tenisi albi din colectia de primavara 2025 TOMMY HILFIGER.

La doar 16 ani la inceputul sezonului, Alba este una dintre cele mai tinere si mai promitatoare vedete din F1 ACADEMY™ si este adesea numita de fani „cea mai rapida fata din lume”. In sezonul sau de debut, ea concureaza intr-un costum, o casca si o masina in culorile emblematice rosu, alb si albastru ale brandului, simbolizand rolul sau de deschizatoare de drumuri in acest sport.

Parteneriatul revolutionar dintre Tommy Hilfiger si F1 ACADEMY™ continua sa remodeleze peisajul sporturilor auto prin sustinerea incluziunii si imputernicirea femeilor pilot intr-un sport traditional dominat de barbati. Colaborarea evidentiaza urmatoarea generatie de talente feminine, extinzand in acelasi timp atractivitatea sportului pentru noi audiente, plasand femeile in fruntea clasamentului.

Colectia capsula Sofia for Tommy este disponibila pe tommy.com si in magazinul TOMMY HILFIGER din Baneasa Shopping City.

Prietenii brandului sunt invitati sa se alature comunitatii si conversatiei din social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger, @F1Academy si #F1Academy.

UNDE:    Shanghai, China

CAND:     21-23 martie 2025

Credit foto:   F1 ACADEMY Limited | Parc Ferme

Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brandul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. TOMMY HILFIGER ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari in 2023, iar brandul este sustinut de peste 16.000 de angajati la nivel mondial — fiind prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv in cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.

Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor branduri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com.
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.