Acasă Blog Posts ANTREPRENORII SOCIALI SUNT INVITATI LA CEA DE-A PATRA EDITIE TOMMY HILFIGER FASHION...

ANTREPRENORII SOCIALI SUNT INVITATI LA CEA DE-A PATRA EDITIE TOMMY HILFIGER FASHION FRONTIER CHALLENGE PENTRU A ACCELERA INCLUZIUNEA IN MODA

DISTRIBUIȚI

Programul invita antreprenorii sociali din comunitati subreprezentate istoric sa-si impartaseasca ideile inovatoare pentru sansa de a castiga finantare si mentorat.

 Tommy Hilfiger anunta deschiderea inscrierilor pentru cea de-a patra editie a Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. Programul global reflecta viziunea lui Tommy Hilfiger despre sustenabilitate  care inseamna ca Nimic nu se pierde si toata lumea este inclusa (Waste Nothing and Welcome All), amplificand si sustinand noi voci in lumea antreprenoriatului social care modeleaza inovatii importante pentru a crea un viitor mai incluziv al modei.

In conformitate cu angajamentele lui Tommy Hilfiger fata de incluziune, diversitate si recunoasterea decalajului in echitate si sanse egale, persoanele din comunitati subreprezentate istoric, inclusiv indigenii, oamenii de culoare (BIPOC), persoanele cu dizabilitati si femeile, sunt incurajati cu tarie sa aplice anul acesta. Cererile pot fi depuse pana la 29 aprilie 2022, accesand urmatorul link:

https://platform.younoodle.com/competition/th_fashion_frontier_challenge_2022

Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge isi propune sa reuneasca antreprenori din toate categoriile sociale, investind cunostinte si resurse pentru a debloca puterea unica a inovatiilor lor”, a spus Tommy Hilfiger. „In calitate de antreprenor, mi-am dorit intotdeauna sa construiesc un brand global de lifestyle care sa faca pe fiecare sa se simta inclus – o filozofie care continua sa fie vie prin acest Challenge. Cred cu adevarat ca impreuna ne putem indrepta spre un viitor care sa implice o schimbare semnificativa si de lunga durata.”

Premiile acordate castigatorilor pentru a-si dezvolta ideea lor de afaceri sunt:

  • Suma de 200.000 EUR impartita intre doi castigatori
  • Premiu suplimentar de 15.000 EUR pentru „Votul favorit al publicului”
  • Un mentorat de un an cu expertii globali interni Tommy Hilfiger
  • Un an de mentorat si curs INSEAD

Tommy Hilfiger invita fanii brand-ului sa participe la prima faza a Challenge-ului in calitate de Digital Judges. Acestia vor ajuta brand-ul sa restranga toate aplicatiile in Top 50. Cei interesati sunt invitati sa aplice pana pe 20 aprilie 2022, accesand urmatorul link:

https://platform.younoodle.com/competition/consumer_vote_tommy_hilfiger_fashion_frontier_challenge_2022

Primii 50 de candidati vor fi apoi restransi la sase finalisti printr-o procedura interna. Fiecare finalist va fi invitat sa-si dezvolte in continuare planul de business cu sprijinul dedicat din partea Tommy Hilfiger si al expertilor externi inainte de evenimentul final. Invatand de la un pitch coach profesionist, fiecare finalist isi va prezenta conceptul in fata juriului si a unui public special la evenimentul global final Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge care va avea loc la inceputul anului 2023.

La Tommy Hilfiger, ne dorim sa lucram alaturi de comunitati pentru a stimula inovatia, incluziunea si diversitatea, generand astfel schimbari de lunga durata”, a declarat Martijn Hagman, CEO, Tommy Hilfiger Global si PVH Europe. „Pe masura ce incepem cea de-a patra Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, asteptam cu nerabdare sa vedem ce idei ies la lumina care vor sprijini comunitatile si vor ajuta la modelarea viitorului modei.”

De la infiintarea sa in 2018, Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge a acordat 550.000 EUR pentru a sprijini antreprenorii globali sa aduca la viata ideile lor inovatoare, astfel incat sa poata face schimbari reale in comunitatile lor. Castigatorii celei de-a treia editii includ Lalaland, o platforma din Tarile de Jos care foloseste inteligenta artificiala pentru a genera modele sintetice personalizate si incluzive de diferite etnii si UZURI K&Y, o marca de incaltaminte ecologica din Ruanda, care foloseste anvelope auto reciclate din Africa subsahariana si angajeaza tineri locali. Clothes to Good, o intreprindere sociala din Africa de Sud care creeaza oportunitati de micro-afaceri si locuri de munca pentru persoanele cu dizabilitati prin reciclarea textilelor, a primit premiul Votul favorit al publicului.

Mai multe informatii despre calatoria de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger, care urmareste strategia PVH Forward Fashion pot fi gasite aici:

https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.

Mai multe informati despre Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, inclusiv cum se poate aplica, sunt disponibile aici: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectionate si pe ro.tommy.com.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenţi consumatori.

 

Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul sau este proiectarea si comercializarea de imbracaminte si imbracaminte sport de inalta calitate pentru barbati, articole de imbracaminte si imbracaminte sport pentru femei, imbracaminte pentru copii, colectii de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale si imbracaminte de casa), incaltaminte si accesorii. Prin intermediul unor parteneri licentiati, Tommy Hilfiger ofera produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, sosete, mici articole din piele, articole de uz casnic si genti de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS consta in imbracaminte din denim si incaltaminte pentru barbati si femei. Colectia este completata de o varietate mare de genti, accesorii si parfumuri.