Acasă Blog Posts Bergenbier S.A. lanseaza Raportul de sustenabilitate pentru 2024

Bergenbier S.A. lanseaza Raportul de sustenabilitate pentru 2024

DISTRIBUIȚI

28% din investitii dedicate sustenabilitatii sireducerea consumului de resurse intr-un an plin de provocari

Bucuresti, septembrie 2025 – Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, publica raportul de sustenabilitate pentru 2024. Intr-un an marcat de provocari economice si sociale, presiuni inflationiste si asteptari crescute din partea consumatorilor, compania si-a mentinut angajamentul pentru reducerea impactului asupra mediului, diversificarea portofoliului si promovarea consumului responsabil.

„2024 a fost un an complex, cu multe provocari pentru mediul de afaceri din Romania. Am avutde navigat printre volatilitate economica si presiuni sociale care au dus la schimbari de paradigma din partea consumatorilor. Ne-am adaptat constant si ne-am bazat pe fundatia solida a organizatiei noastre, care vizeaza responsabilitatesi transparenta. Ne dorim ca, an de an, sa reducem impactul asupra mediului, sa oferim consumatorilor mai multe optiuni non-alcoolice si sa contribuim la educarea publicului privind echilibrul in consumul de alcool. Ne bucuram sa vedem ca in 2024, alaturi de echipele noastre, am facut pasi concreti spre aceste obiective. Campania #TraiesteResponsabil a fost foarte apreciata de public si este un exemplu al modului in care putem inspira comportamente sanatoase si echilibrate in toate aspectele vietii. Credem ca sustenabilitatea nu este doar o parte din strategia noastra, ci o responsabilitate fata de comunitatile in care activam”, a declarat Monica Constantin, Legal & Government Affairs Director.

In 2024 fabrica Bergenbier din Ploiesti a continuat trendul pozitiv din ultimii ani. Consumul de apa a scazut cu 3,6%, energia termica cu 2,7%, iar energia electrica cu 1,9% fata de 2023, consolidand progresele obtinute anterior. In plus, compania a mentinut pentru al cincilea an consecutiv obiectivul „zero deseuri la groapa de gunoi”, valorificand integral toate deseurile prin reciclare sau transformare in energie.

„Intr-un an in care costurile energetice si presiunile asupra lanturilor de aprovizionare au fost ridicate, am demonstrat ca sustenabilitatea si eficienta pot merge mana in mana. In Fabrica Bergenbier S.A. din Ploiesti am avut 12 proiecte ce pot fi alocate initiativelor de sustenabilitate, ceea ce reprezinta 28% din valoarea totala a investitiilor din 2024. Aceste initiative, alaturi de reducerea consumului de apa si energie, arata ca putem obtine rezultate concrete chiar si intr-un context dificil. Pentru noi, sustenabilitatea nu este doar un obiectiv pe hartie, ci o realitate pe care o construim zi de zi, impreuna cu echipa si partenerii nostri”, a declarat Iulius Chiriac, Supply Chain Director.

Strategia de sustenabilitate Bergenbier S.A. ramane centrata pe trei piloni: oameni, mediu si consum responsabil. In 2024, compania si-a extins portofoliul de produse non-alcoolice, oferind consumatorilor mai multe optiuni adaptate unui stil de viata echilibrat.

Raportul complet de sustenabilitate pentru anul 2024 poate fi consultat aici, iar editiile anterioare sunt disponibile pe platforma prieteniresponsabili.ro.

Despre Bergenbier S.A.
Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondata in 1994, iar cea mai importanta marca din portofoliul sau, Bergenbier, a fost lansata un an mai tarziu. Astazi, Bergenbier S.A. este in top trei companii producatoare de bere din Romania, avand o fabrica moderna la Ploiesti si o retea performanta de distributie nationala. Bergenbier S.A. acorda o atentie sporita impactului pe care il are in comunitate si asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde marci care acopera toate segmentele pietei. Pe langa berile produse la Ploiesti – Bergenbier, Caraiman, Madri Excepcional, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Lowenbrau – compania importa si distribuie in exclusivitate berile de abatie belgiene Leffe si Hoegaarden, berea americana Miller Genuine Draft, cea mai iubita bere mexicana, Corona, precum si berea alba germana nefiltrata Frazinskaner. De asemenea, compania are in portofoliu si variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois si Staropramen.

Despre Molson Coors
De peste doua secole, Molson Coors fabrica bauturi care aduc oamenii impreuna pentru a se bucura de toate momentele vietii. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling si Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs si multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai indragite si emblematice marci de bere realizate vreodata. In timp ce istoria companiei este inradacinata in bere, Molson Coors ofera un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru si multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotata la bursa, care opereaza prin Molson Coors America de Nord si Molson Coors Europe si este tranzactionata la New York si la bursa canadiana (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei si de a lasa o amprenta pozitiva asupra angajatilor, consumatorilor, comunitatilor si mediului se reflecta in Our Beer Print si in obiectivele de sustenabilitate 2025. Pentru a afla mai multe despre Molson Coors Beverage Company, vizitati molsoncoors.com sau pe Twitter @MolsonCoors.

Pentru informatii suplimentare, va rugam contactati stefania.batrinca@molsoncoors.com sau andreea@pandorrastyle.ro