Introducerea noului concept de magazin, ‘Chalk‘
Calvin Klein Inc. anunta deschiderea noului sau magazin global flagship in Paris, situat pe Strada Champs-Elysees 44, pe 14 iunie 2024. Magazinul prezinta noul concept de design Calvin Klein, Chalk, si introduce cea mai captivanta experienta de brand pe una dintre cele mai renumite strazi de moda din lume.
La evenimentul de inaugurare au participat oaspeti de seama printre care Maluma, MINGYU, Vincent Cassel, Greta Lee, si Michael Ward, toti imbracati in Calvin Klein. Momentele muzicale create de DJ invitati – Chloe Caillet, Didi Han si DJ Myd – au intensificat atmosfera de sarbatoare pentru cei prezenti, printre care Mathilda Gvarliani, Raya Martigny, Ahmad Kontar, Pierre Painchaud, Nix Lecourt Mansion, Lena Mantler si Bambi Northwood – Blyth, si altii.
Magazinul de 600 de metri patrati se intinde pe trei etaje si este situat intr-una dintre cele mai prestigioase destinatii de cumparaturi din lume, stabilind Calvin Klein in inima orasului si introducand clientilor propunerea completa a unui anume stil de viata.
Fatada flagship-ului integreaza piatra originala a spatiului, prezentand ferestre mari si luminoase care umplu locul cu lumina naturala si invita clientii si trecatorii sa exploreze un mediu centrat pe viziunea unica a brandului. Fiecare etaj prezinta un canvas proaspat si natural pentru a expune cea mai recenta colectie, cu sectiunea pentru femei situata la parter si cea pentru barbati la mezanin. Nivelul inferior ofera cel mai mare departament de lenjerie si imbracaminte de lounge Calvin Klein din Europa, reflectand puterea brandului in aceasta categorie. Magazinul ofera un cadru rafinat pentru a gazdui concepte sezoniere unice si activari dedicate consumatorilor, si de la deschidere gazduieste o colectie capsula pentru barbati si femei, proiectata intr-o paleta de culori personalizata cu branding-ul Calvin Klein Paris.
La deschidere, Eva Serrano, Presedintele Global al Brandului Calvin Klein, a declarat: „Mi-am inceput cariera ca asistent de vanzari, si lectiile pe care le-am invatat in acel magazin – despre produs, despre mediu, despre cum sa faci o impresie pozitiva asupra clientilor – continua sa conduca viziunea pentru Calvin Klein. Flagship-ul Champs-Elysees intruchipeaza tot ceea ce reprezinta Calvin Klein, creand un mediu care ii inspira pe consumatorii nostri si ii incurajeaza sa experimenteze stilul de viata Calvin Klein, nu doar prin produsele noastre, ci si prin estetica noastra.”
Conceptul de magazin Chalk reafirma codurile de design moderne, minimaliste si senzuale ale brandului printr-o experienta elevata dedicata consumatorului si un plan de design atent proiectat, adus la viata prin arhitectura comunicativa, finisaje contemporane si palete monocromatice. Ancorat in estetica Calvin Klein, nuantele tonale exploreaza textura si forma, in timp ce suprafetele din otel inoxidabil contrasteaza cu accentele de lemn, mobilierul minimalist si iluminarea delicata. Cabinele de proba sunt primitoare si prezinta accente din lemn de brad Douglas, covoare texturate si iluminare potrivita pentru o experienta confortabila. In vitrinele magazinului se regasesc imaginile campaniei care astfel intaresc identitatea vizuala a brandului si evidentiaza cele mai recente stiluri rafinate care intruchipeaza abordarea iconica a modernismului minimalist al Calvin Klein.
Magazinul Calvin Klein de pe Champs-Elysees stabileste prezenta retail a brandului in capitala modei, reafirmand in acelasi timp pozitionarea sa premium in randul consumatorilor. Calvin Klein va continua sa extinda conceptul Chalk in magazine din intreaga lume, conectand pietele majore si consumatorii acestora la reprezentarea premium a brandului.
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.
Despre Calvin Klein, Inc.
Calvin Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & moda la nivel mondial, cu o istorie de idealuri indraznete, nonconformiste. Fondata la New York in 1968, estetica minimalista si senzuala a marcii determina abordarea asupra design-ului si comunicarii produselor, creand o panza care ofera posibilitatea exprimarii de sine fara limite. Marcile Calvin Klein – CK Calvin Klein, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear si Calvin Klein Performance – sunt conectate prin intentia si scopul de a eleva produsele essentials purtate zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global. Fiecare dintre brand-uri are o identitate si o pozitie distincta, oferind oportunitatea de a comercializa o gama de produse universal atractive pentru consumatorii locali si internationali, care au o varietate de nevoi. Produsele sunt sustinute de un design responsabil, productie premium si eliminarea tuturor detaliilor inutile. Dorinta este sa se obtina piese unice si dimensionale care sa poata fi purtate oricand si sa ramana relevante sezon dupa sezon. Vanzarile retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9.3 miliarde de dolari in 2022.
Calvin Klein continua sa-si consolideze pozitia de inovator al platformelor digitale emergente si al campaniilor moderne de marketing.