Calvin Klein prezinta capitolul final al campaniei sale Toamna 2024, avand in prim-plan pe cele cinci membre ale fenomenului muzical global NewJeans. Campania, fotografiata de Gordon von Steiner, le prezinta pe MINJI, HANNI, DANIELLE, HAERIN si HYEIN in noile piese din denim si item-uri essentials de toamna ale brandului.
Campania transmite culori vibrante si un stil cool, relaxat, punand in lumina atat grupul K-pop in ansamblu, cat si fiecare membra in parte. In videoclipul campaniei, in timp ce interactioneaza dinamic, increderea lor naturala straluceste pe ritmurile piesei „It Girl” de Kah-Lo, Karma Fields & Associanu. In toate materialele vizuale, carisma lor naturala si personalitatile distincte prind viata prin simplitatea indrazneata a celor mai noi piese Calvin Klein: blugi, tricouri si jachete.
„Suntem foarte incantate sa fim protagonistele unei campanii Calvin Klein”, a declarat NewJeans. „A fost o potrivire fireasca sa colaboram cu un brand care se bazeaza pe incredere, si cu echipa lor, intr-o campanie care a adus in prim-plan personalitatile noastre, in timp ce ne-am distrat purtand cele mai noi stiluri de sezon.”
Stilul campaniei se bazeaza pe denimul Calvin Klein din toamna 2024, care include croieli barrel, wide si straight leg, inspirate de energia lejera a anilor ’90. Blugii din acest sezon sunt combinati cu tricourile iconice cu monograma Calvin Klein, acum disponibile in variante scurte si boxy, si completate de piese outwear noi, ce creeaza un stil modern. De la geci puffer, bombere, jachete clasice de denim si sacouri, look-ul este contemporan, distractiv si plin de atitudine.
Credit Campanie:
Imagine: Gordon von Steiner
Credit Editorial:
Calvin Klein
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.
Despre Calvin Klein, Inc.
Calvin Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & moda la nivel mondial, cu o istorie de idealuri indraznete, nonconformiste. Fondata la New York in 1968, estetica minimalista si senzuala a marcii determina abordarea asupra design-ului si comunicarii produselor, creand o panza care ofera posibilitatea exprimarii de sine fara limite. Marcile Calvin Klein – CK Calvin Klein, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear si Calvin Klein Performance – sunt conectate prin intentia si scopul de a eleva produsele essentials purtate zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global. Fiecare dintre brand-uri are o identitate si o pozitie distincta, oferind oportunitatea de a comercializa o gama de produse universal atractive pentru consumatorii locali si internationali, care au o varietate de nevoi. Produsele sunt sustinute de un design responsabil, productie premium si eliminarea tuturor detaliilor inutile. Dorinta este sa se obtina piese unice si dimensionale care sa poata fi purtate oricand si sa ramana relevante sezon dupa sezon. Vanzarile retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9.3 miliarde de dolari in 2022.
Calvin Klein continua sa-si consolideze pozitia de inovator al platformelor digitale emergente si al campaniilor moderne de marketing.