Acasă Blog Posts Calvin Klein lansează noua campanie de lenjerie intimă pentru toamna 2025, cu...

Calvin Klein lansează noua campanie de lenjerie intimă pentru toamna 2025, cu ROSALÍA în rolul principal

DISTRIBUIȚI

Cantareata si compozitoarea castigatoare a premiului GRAMMY® se remarca in cele mai noi modele de lenjerie intima

Calvin Klein dezvaluie campania sa de lenjerie intima pentru toamna 2025, in care apare artista spaniola ROSALIA, castigatoare a premiului GRAMMY®, la debutul sau alaturi de brand. Realizata de renumitul fotograf Carlijn Jacobs, campania imbina senzualitatea indrazneata cu o poveste vizuala suprarealista, amplificand prezenta puternica a ROSALIEI in stilurile iconice de lenjerie intima Calvin Klein.

Pe parcursul campaniei, energia artistica inconfundabila a ROSALIEI capata o noua intensitate, deschizand un capitol de inovatie moderna in universul lenjeriei. Artista pune in lumina noua linie Icon Cotton Modal, definita de betelia Infinity Bond, fara cusaturi, si de sistemele de prindere prin lipire, ce ofera o silueta impecabila si o respirabilitate sporita. Totodata, ROSALIA este surprinsa purtand modelele Heritage Cotton, care reinterpreteaza betelia cu logo Calvin Klein printr-o estetica vintage, dar si piesele Perfectly Fit – sutienul si bikinii creati pentru un confort zilnic ridicat la rang de rafinament.

Despre campanie, ROSALIA a declarat: „Lenjeria intima Calvin Klein este de ani buni un element de baza in garderoba mea. Iubesc acest brand si este o onoare sa fac parte din campanie.”

Campania s-a lansat pe 9 septembrie, iar continutul sau poate fi vazut pe toate canalele @calvinklein. Lenjeria intima de dama din colectia de toamna 2025 este disponibila in magazinele Calvin Klein din Bucuresti Mall, Baneasa Shopping City, ParkLake Shopping Center, Palas Mall Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj-Napoca, City Park Mall Constanta si Promenda Craiova.

Campaign Credits: 
Regizata si filmata deCarlijn Jacobs

Editorial Credits: 
Calvin Klein

Social: @calvinklein

Despre Calvin Klein:
Calvin Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & moda la nivel mondial, cu o istorie de idealuri indraznete, nonconformiste. Fondata la New York in 1968, estetica minimalista si senzuala a marcii determina abordarea asupra design-ului si comunicarii produselor, creand o panza care ofera posibilitatea exprimarii de sine fara limite. Marcile Calvin Klein – CK Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear si Calvin Klein Performance – sunt conectate prin intentia si scopul de a eleva produsele essentials purtate zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global. Fiecare dintre brand-uri are o identitate si o pozitie distincta, oferind oportunitatea de a comercializa o gama de produse universal atractive pentru consumatorii locali si internationali, care au o varietate de nevoi. Produsele sunt sustinute de un design responsabil, productie premium si eliminarea tuturor detaliilor inutile. Dorinta este sa se obtina piese unice si dimensionale care sa poata fi purtate oricand si sa ramana relevante sezon dupa sezon. Vanzarile retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari in 2024.

Despre SARKK:
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.