Acasă Blog Posts Calvin Klein lanseaza o noua campanie cu Jeremy Allen White

Calvin Klein lanseaza o noua campanie cu Jeremy Allen White

DISTRIBUIȚI

Actorul premiat revine pentru campania Toamna 2024, purtand denim si lenjerie intima

Calvin Klein dezvaluie una din partile campaniei sale Toamna 2024, avandu-l ca protagonist pe apreciatul actor Jeremy Allen White.

Regizata si fotografiata de Mert Alas, campania il prezinta pe Jeremy intruchipand stilul clasic american si o atitudine relaxata cool. Jeremy este surprins in momente de zi cu zi, in timp ce sta la soare, langa piscina, punand intr-o noua perspectiva cea mai recenta colectie de lenjerie si denim. Videoclipul campaniei, avand ca fundal melodia „Crimson and Clover” a trupei The Shacks, aduce in prim-plan stilul sau fara efort, increderea subtila si energia rock.

„Estetica Calvin Klein a fost mereu atemporala, si a fost grozav sa ma intorc alaturi de ei si de intreaga echipa creativa pentru aceasta noua campanie.” a spus Jeremy.

Pe parcursul campaniei, Jeremy poarta lenjerie intima si stiluri de denim din colectia Calvin Klein Toamna 2024, avand croieli moderne, concepute pentru un stil relaxat si cu impact. Siluetele blugilor 90s Straight, Slim Fit si Standard Straight ofera baza perfecta pentru un stil denim-pe-denim cu geaca 90s Trucker, sau un look casual de rockstar in pauza, cu tricoul Monogram Logo. Pe dedesubt, noile modele de lenjerie Modern Cotton Air si iconicul Cotton Classic asigura confort respirabil pe tot parcursul zilei, completate de noile perechi de ochelari de soare.

Campania Calvin Klein Toamna 2024 va continua sa se desfasoare pe parcursul sezonului, urmarind talentele dinamice ale brandului in momente de la rasarit pana la apus, aducand o noua lumina asupra brandului si a atemporalelor produse de baza din garderoba. Ramaneti aproape pentru mai multe detalii.

Credit Campanie:

Imagine: Mert Alas

Stilist: Emmanuelle Alt

Credit Editorial:

Calvin Klein

Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.

Despre Calvin Klein, Inc.
Calvin Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & moda la nivel mondial, cu o istorie de idealuri indraznete, nonconformiste. Fondata la New York in 1968, estetica minimalista si senzuala a marcii determina abordarea asupra design-ului si comunicarii produselor, creand o panza care ofera posibilitatea exprimarii de sine fara limite. Marcile Calvin Klein – CK Calvin Klein, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear si Calvin Klein Performance – sunt conectate prin intentia si scopul de a eleva produsele essentials purtate zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global. Fiecare dintre brand-uri are o identitate si o pozitie distincta, oferind oportunitatea de a comercializa o gama de produse universal atractive pentru consumatorii locali si internationali, care au o varietate de nevoi. Produsele sunt sustinute de un design responsabil, productie premium si eliminarea tuturor detaliilor inutile. Dorinta este sa se obtina piese unice si dimensionale care sa poata fi purtate oricand si sa ramana relevante sezon dupa sezon. Vanzarile retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9.3 miliarde de dolari in 2022.
Calvin Klein continua sa-si consolideze pozitia de inovator al platformelor digitale emergente si al campaniilor moderne de marketing.