Acasă Blog Posts Caraiman invita consumatorii sa isi traga sufletul si sa castige premii

Caraiman invita consumatorii sa isi traga sufletul si sa castige premii

DISTRIBUIȚI

Noua marca din portofoliul Bergenbier S.A. lanseaza o promotie nationala

Bucuresti, august 2024. Caraiman, cel mai nou brand din segmentul core din Romania, anunta campania „Trage-ti sufletul si poti castiga”, prin care consumatorii pot avea parte de o serie de premii atunci cand se bucurade gustul echilibrat al berii din portofoliul Bergenbier S.A.

„Totul incepe cu un Caraiman pus la rece, care poate aduce sub capac sau cheita o bere ori chiar codul castigator al celor 100.000 de euro pentru propria cabana. Este prima promotie nationala a marciisi am gandit aceasta campanie pe nevoile actuale din piata: o rata de castig ridicata cand vorbim despre premiile in bere si un mare premiu atractiv. Ne bucuram sa vedem cat de bine a fost primita lansarea Caraiman, semn ca segmentul core avea nevoie de un brand nou, cu gust echilibrat”, a punctat Victor Teiosanu, Director de Marketing Bergenbier S.A.

Promotia are o rata de castig extrem de atractiva, una din cinci beri putand sa aduca inca o bere de 0,5 litri. Perioada de inscriere a codurilor pentru marele premiu este 1 august – 31 octombrie, iar cea de revendicare a berii castigate se intinde pana la 31 ianuarie 2025.

„Un moment de respiro, asta am vazut ca isi doresc consumatorii in toate interactiunile pe care le-am avut cu acestia. De aici a inceput povestea Caraiman, a cabanei care e atat de apreciata in piata, dar si a promotiei cu care venim acum spre consumatori. Prin distributia buna pe care o avem, consumatorii pot sa se bucure de aceasta promotie atat off-trade, cat si on-trade si ii incurajam pe toti sa isi traga sufletul si, de ce nu, sa se bucura de unul dintre premiile din campanie”, a punctat Nicoleta Cosneanu, Senior Brand Manager.

Campania se bucura si de un nou TVC, dar si de plasari in-store, comunicare digitala si radio. Mecanismul detaliat si regulamentul campaniei sunt disponibile pe site-ul oficial caraiman.ro.

Despre Bergenbier S.A.
Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondata in 1994, iar cea mai importanta marca din portofoliul sau, Bergenbier, a fost lansata un an mai tarziu. Astazi, Bergenbier S.A. este in top trei companii producatoare de bere din Romania, avand o fabrica moderna la Ploiesti si o retea performanta de distributie nationala. Bergenbier S.A. acorda o atentie sporita impactului pe care il are in comunitate si asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde marci care acopera toate segmentele pietei. Pe langa berile produse la Ploiesti – Bergenbier, Caraiman, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Lowenbrau – compania importa si distribuie in exclusivitate specialitatile pragheze Staropramen Dark, berile de abatie belgiene Leffe si Hoegaarden, berea americana Miller Genuine Draft, cea mai iubita bere mexicana, Corona, precum si berea alba germana nefiltrata Frazinskaner. De asemenea, compania are in portofoliu si variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois si Staropramen.

Despre Molson Coors
De peste doua secole, Molson Coors fabrica bauturi care aduc oamenii impreuna pentru a se bucura de toate momentele vietii. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling si Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs si multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai indragite si emblematice marci de bere realizate vreodata. In timp ce istoria companiei este inradacinata in bere, Molson Coors ofera un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru si multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotata la bursa, care opereaza prin Molson Coors America de Nord si Molson Coors Europe si este tranzactionata la New York si la bursa canadiana (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei si de a lasa o amprenta pozitiva asupra angajatilor, consumatorilor, comunitatilor si mediului se reflecta in Our Beer Print si in obiectivele de sustenabilitate 2025. Pentru a afla mai multe despre Molson Coors Beverage Company, vizitati molsoncoors.com sau pe Twitter @MolsonCoors.