Acasă Blog Posts CASTIGATORII DE LA TOMMY HILFIGER FASHION FRONTIER CHALLENGE, RECUNOSCUTI PENTRU INTRODUCEREA...

CASTIGATORII DE LA TOMMY HILFIGER FASHION FRONTIER CHALLENGE, RECUNOSCUTI PENTRU INTRODUCEREA INOVATIEI SOCIALE SI INCLUZIUNII IN INDUSTRIA MODEI

DISTRIBUIȚI

Juriul, din care au facut parte Yara Shahidi si Tommy Hilfiger, a acordat 200.000 de euro si premii pentru mentorat startup-urilor ruandeze si olandeze pentru a sprijini efortul lor in a remodela lumea fashion.

Tommy Hilfiger i-a anuntat pe Lalaland si UZURI K&Y drept castigatorii celei de-a treia editie Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, un program global creat din dorinta de a gasi si sustine idei care conduc la un peisaj al modei mai incluziv. In perioada 12-13 ianuarie s-a desfasurat evenimentul virtual final al programului, in cadrul careia cei sase finalisti si-au prezentat conceptele in fata juriului prestigios. Castigatorii vor imparti un fond de premii in valoare de 200.000 de euro si vor primi mentorat timp de un an din partea expertilor interni de la Tommy Hilfiger si de la INSEAD – una dintre cele mai mari scoli de afaceri din lume. Ei si-au asigurat, de asemenea, un loc intr-un program INSEAD care reuneste oameni, culturi si idei pentru a cultiva lideri inovatori.

Pentru aceasta initiativa, care este o ramificatie a viziuniii Tommy Hilfiger despre sustenabilitate – Waste Nothing and Welcome All, in Ianuarie peste 430 de start-up-uri si scale-up-uri din 22 de tari si-au prezentat ideile. Prin programul din acest an s-a dorit in special sa se amplifice si sa sprijine in continuare antreprenorii BIPOC (black, indigenous, people of color) care lucreaza pentru a-si promova comunitatile, incurajand in acelasi timp un viitor mai incluziv pentru industria modei. Pentru prima data, fanii brand-ului TOMMY HILFIGER au putut sa participe la fazele initiale ale provocarii, exprimandu-si votul digital pentru a ajuta la restrangerea aplicatiilor, astfel fiind identificati finalistii. Alaturi de asociatii Tommy Hilfiger la evenimentul final, acestia au fost, de asemenea, invitati sa voteze pentru pitch-ul lor preferat, urmand sa se acorde o suma suplimentara de 15.000 de euro unuia dintre finalisti.

Aceasta provocare, menita sa incurajeze, a reunit persoane pasionate si muncitoare, cu idei noi despre cum sa cream un viitor al modei pe care sa-l asteptam cu nerabdare”, a spus Tommy Hilfiger. „A fost un eveniment final impresionant si sunt mandru sa continuu aceasta calatorie cu antreprenorii care au prezentat solutii inovatoare si de impact care provoaca modul in care gandim, construim si cream.”

Lalaland, o platforma din Tarile de Jos care foloseste inteligenta artificiala pentru a genera modele virtuale personalizate si incluzive de diferite etnii, a primit 100.000 EUR. „Crearea tehnologiei care conduce la o platforma de comert electronic mai incluziva si mai diversa se afla in centrul viziunii noastre la Lalaland”, a declarat Michael Musandu, co-fondator si CEO al Lalaland. „Facand parte din Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge a adus perspective incredibile si ne va imbunatati solutia I.A. pentru a ajunge la mai multi oameni decat ne-am fi putut imagina. Prin aceasta realizare, echipa noastra abia asteapta sa ofere o experienta prietenoasa de shopping online, astfel incat niciun consumator sa nu se simta subreprezentat.”

UZURI K&Y, o marca de incaltaminte ecologica din Rwanda, care foloseste anvelope auto reciclate din Africa sub-sahariana si angajeaza tineri locali, a primit, de asemenea, 100.000 de euro. „Suntem onorati sa fim desemnati castigatori ai Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge”, a declarat Kevine Kagirimpundu, co-fondator si CEO al UZURI K&Y. „Aceasta oportunitate ne-a oferit mentorat, indrumari strategice si o platforma pentru a ne impartasi visul de a aduce optiuni de incaltaminte durabile din Africa pe piata globala. Suntem dedicati sa generam un impact real si sa inspiram tinerii de astazi sa creeze un viitor mai curat.”

Clothes to Good, o intreprindere sociala din Africa de Sud care creeaza oportunitati de micro-afaceri si locuri de munca pentru persoanele cu dizabilitati prin reciclarea textilelor, a primit 15.000 EUR. „Ne simtim binecuvantati sa fim recunoscuti de catre publicul Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, este o experienta pe care nu o vom uita niciodata”, a spus Tammy Greyling, director de operatiuni si terapeut ocupational la Clothes to Good. „Este coplesitor sa stim ca si altii cred in visul nostru de a face cu adevarat diferenta pentru persoanele cu dizabilitati si familiile lor. Primirea acestui premiu va permite Clothes to Good sa continue sa creeze micro-afaceri si oportunitati de locuri de munca prin reciclarea textilelor din comunitatea sud-africana.”

Juratii prezenti la evenimentul final Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge au fost:

• Tommy Hilfiger
• Martijn Hagman, CEO, Tommy Hilfiger Global si PVH Europe
• Yara Shahidi, actrita premiata, producator si agent de schimbare
• Esther Verburg, EVP, Sustainable Business and Inovation, Tommy Hilfiger Global si PVH Europe
• Adrian Johnson, Antreprenor, Profesor Adjunct de Antreprenoriat, Tehnologie si Media la INSEAD
• Katrin Ley, director general al Fashion for Good si curator fondator al Amsterdam Global Shapers Hub
• Yvonne Bajela, membru fondator si director la firma de investitii Impact X Capital
Aplicatiile pentru cea de-a patra editie a Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge se vor deschide in martie 2022. Antreprenorii care sunt interesati sa primeasca mai multe informatii sunt invitati sa se inregistreze aici:
https://platform.younoodle.com/competition/thffc_2022

Misiunea lui Tommy Hilfiger este de a deveni o companie pozitionata ca lider in promovarea unui stil de viata sustenabil, care nu iroseste nimic si ii intampina pe toti (Wastes Nothing and Welcomes All) prin modul in care isi creeaza produsul, isi gestioneaza operatiunile si se conecteaza cu comunitatile si partile interesate. Mai multe informatii despre calatoria de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger pot fi gasite pe https://responsibility.pvh.com/tommy/.

Mai multe informatii despre Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge sunt disponibile aici: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.

Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger, si @TommyHilfiger.
.

# # #

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectionate si pe ro.tommy.com.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atentia celor mai exigenti consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul sau este proiectarea si comercializarea de imbracaminte si imbracaminte sport de inalta calitate pentru barbati, articole de imbracaminte si imbracaminte sport pentru femei, imbracaminte pentru copii, colectii de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale si imbracaminte de casa), incaltaminte si accesorii. Prin intermediul unor parteneri licentiati, Tommy Hilfiger ofera produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, sosete, mici articole din piele, articole de uz casnic si genti de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS consta in imbracaminte din denim si incaltaminte pentru barbati si femei. Colectia este completata de o varietate mare de genti, accesorii si parfumuri.