Tommy Hilfiger anunta ca pilotul de Formula 1 Mercedes-AMG Petronas, George Russell, a purtat produse din colectia TOMMY HILFIGER Primavara 2024 la Australian Grand Prix, in perioada 22-24 martie 2024. Pe masura ce Formula 1 imbina lumea motorsport-ului, a modei si a divertismentului, intrarea in zona padocului este privita de catre fani din ce in ce mai mult ca un moment de moda extrem de interesant atat in ceea ce ii priveste pe piloti, cat si pe participantii VIP.
La antrenament, George Russell a purtat o jacheta varsity reversibila, un tricou polo slim, pantaloni straight fit si mocasini din piele lacuita din colectia TOMMY HILFIGER Primavara 2024.
Originar din New York City, TOMMY HILFIGER este definit de radacinile sale Classic American Cool si de ADN-ul rosu, alb si albastru. Inspirat de o dorinta constanta de a scrie noi reguli pentru moda si cultura pop americana, TOMMY HILFIGER creeaza uniforma moderna pentru un stil de viata aspirational. Reimprospatand mereu codurile stilului american, brand-ul este cunoscut pentru colectiile sale Sportswear si Denim, clasice dar modernizate. George Russell a imbratisat look-ul Americana contemporan din acest sezon.
Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger, @TommyHilfiger si @TommyJeans.
UNDE: Australian Grand Prix 2024
CAND: 22-24 Martie, 2024
Colectia Primavara 2024 este disponibila pe tommy.com, in magazinele TOMMY HILFIGER din intreaga lume si prin intermediul unor parteneri selectionati. In Romania colectia se gaseste si in magazinele TOMMY HILFIGER din Bucuresti Mall – Vitan, Baneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanta, AFI Brasov, Promenada Mall Sibiu si Promenada Craiova.
CREDIT FOTO: Echipa Mercedes-AMG Petronas F1
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD in 2022, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.