Acasă Blog Posts JUMATATE DINTRE VANZARILE DE AUTOMOBILE MERCEDES-BENZ ALE AUTOKLASS VOR FI REPREZENTATE DE...

JUMATATE DINTRE VANZARILE DE AUTOMOBILE MERCEDES-BENZ ALE AUTOKLASS VOR FI REPREZENTATE DE VEHICULE ELECTRICE SI PLUG-IN IN 2024

DISTRIBUIȚI

Autoklassisi propune ca, in 2024, jumatate dintre vanzarile de automobile Mercedes-Benz sa fie reprezentate de vehicule electrice si plug-in hybrid. La inceputul acestui an, Autoklasssi Mercedes-Benz Romania au inaugurat, in premiera pentru Romania, primul showroom construit conform conceptului MAR20X, in urma unei investitii de 1,6 milioane de euro, care a vizat extinderea locatieisi personalizarea acesteia conform noilor standarde de brand.

Autoklass Center este primul Partener Autorizat Mercedes-Benz care a realizat o astfel de investitiein Romania, oferind astfel clientilorsi partenerilor o experienta de brand unica, aliniata conceptului de lux modern promis de Mercedes-Benz.

Noul showroom are o capacitate de expunere de 19 autoturisme Mercedes-Benz la parter, 26 autoturisme la etajul si 21 de posturi de lucru, putand  deservi aproximativ 9.000 de vehicule anual pentru lucrari de mecanica-electrica, tinichigerie si vopsitorie.

„In acest an special pentru noi, in care sarbatorim 20 de ani de la infiintareaAutoklass, suntem incantati sa oferim clientilornostri o nouaexperienta exclusivista, construita pe valorile comune Autoklasssi Mercedes-Benz, confirmand angajamentul nostru de a fi Official Home of Mercedes-Benz in Romania. Ne bucuram caastaziAutoklass este locul ȋn care clientii, partenerii si ȋntreaganoastra echipa se simt acasa, profesional vorbind. Consideram caevolutiasi succesul companiei noastre se datoreaza parteneriatului pe care l-am dezvoltat pe termen lung cu clientiisi partenerii nostri, carora le multumim pentru ca sunt alaturi de noi”, a declarat Daniel Grecu, director general al Autoklass.

Prin dezvoltarea noului concept MAR20X, Autoklasssi Mercedes-Benz urmareste sa ofere clientilor o experienta unica, rafinatasi eleganta, incluzand acordarea de consultanta specializatasi solutii personalizate pentru orice tip de solicitare. Procesele post-vanzare sunt elementele de baza ale conceptului MAR20X si sunt considerate esentiale pentru a genera experiente care sadepaseascaasteptarileclientilor. Procesul de vanzare este conceput pentru a optimiza experienta clientului, este centrat pe beneficii si pe indeplinirea tuturor cerintelor explicite sau implicite ale clientului.

„In timp ce lumea auto se schimba, noi ramanem fideli ADN-ului nostru ca deschizatori de drumuri – reinventarea proceselor din spatele inovatiilor este ceea ce am urmaritintotdeauna. Este ceea ce ne-a impulsionat inca de la inceputsi ceea ce ne-a ajutat sa navigam si sa inovam aceasta industrie. Cum transpunem acest lucru in noua realitate? Ne-am angajat nu doar saimbunatatim status quo-ul, ci si sail schimbam, dincolo de a crea cele mai dorite autovehicule. Nu suntem doar o companie auto, ci lasam ca inovatiasi obiectivele noastre clare savorbeasca despre promisiunea Mercedes-Benz, iar acest nou model de retail primesteclientiiin universul luxului modern, oferindu-le sentimentul de apartenenta la ceva special”, a completat Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz Romania.

Autoklasssi Mercedes-Benz intentioneaza sa ofere un customer-journey unic inca de la sosirea in parcarea showroom-ului, prin digitalizarea unei bune parti a interactiunii dintre client si reprezentantii punctului de lucru. Astfel, clientii vor fi ghidatiinca de la sosirea in parcarea locatiei de catre un sistem inteligent, apoi, prin aplicatiaMatchMaker, se creeazalegatura cu un consilier de service. Ulterior, informatiile de pre-diagnosticare sunt procesate de consultantul de service, care le analizeazaimpreuna cu clientul, prin aplicatia Media Consulting, pentru stabilirea detaliilor lucrarilor ce urmeaza sa fie executate. In mod similar, pentru clientiiinteresati de achizitionarea unui autovehicul, acestia sunt ghidati de catre asistentul digital Star Assistant, care va ghida clientiicatre zona de cafenea si magazinul de accesorii, pe durata perioadei de asteptare, pana la alocarea unui consultant de vanzari.

Noul concept de showroom este un nou pas pe care Mercedes-Benz il face in misiunea sa de a fi nu doar un producator auto, ci o companie de tehnologie inovatoare, care seteaza noi standarde pentru clientiisai. Mai mult, regandirea modelului de retail offline completeazadirectiile strategice ale Mercedes-Benz de a oferi experienta luxului modern, accesibil clientilor, prin lansarea locala a showroom-ului online.

Urmand strategia de eficientizare a consumului de energie si de protejare a mediului, Autoklassisi propune ca, pana la finalul anului 2023, sa devina independent din punct de vedere energetic, obiectiv care va fi atins prin investitiiin propria productie de energie electrica prin sisteme fotovoltaice montate pe acoperisulcladirilorin care isidesfasoara activitatea. De altfel, Autoklass a inceput deja inlocuirea sistemelor de incalzire clasica cu sisteme de incalzire cu energie electrica, precum si incalzirea cabinelor de vopsit cu panouri endotermice.

Autoklass, care a realizat in 2022 o cifra de afaceri de 233 milioane de euro, este primul dealer auto care, in 2017, a pus bazele unei retele de statii de alimentare cu electricitate a automobilelor, care a ajuns in acest an la 70 de statii de incarcare. Din acestea, 14 statii pot alimenta masinile electrice cu curent continuu.

LINK VIDEO:https://youtu.be/Xo9QJq1tw0o

 Descrierea Companiei:

 Grupul Autoklass este Centru Autorizat de Vanzarisi Service Mercedes-Benz, smart, Honda si Hymer, fiind unul dintre partenerii autorizati Mercedes-Benz cu cea mai indelungataexperienta din Romania. La aceasta datadetinem opt sucursale la nivel national, trei dintre acestea avand sediul in Bucurestisi Ilfov. Misiunea noastra este aceea de a fi partenerul de incredere, preferat si loial pentru fiecare dintre clientiinostriexistentisi prima alegere a oricaruipotential client.