Acasă Blog Posts LEWIS HAMILTON SI GEORGE RUSSELL AU PURTAT TOMMY HILFIGER IN WEEKEND-UL...

LEWIS HAMILTON SI GEORGE RUSSELL AU PURTAT TOMMY HILFIGER IN WEEKEND-UL CHINA GRAND PRIX

DISTRIBUIȚI

Tommy Hilfiger anunta ca pilotii Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team Lewis Hamilton si George Russell au purtat piese din colectia TOMMY HILFIGER Primavara 2024 si din colectia TOMMY JEANS International Games in weekendul China Grand Prix, 19-21 aprilie 2024. Pe masura ce Formula 1 imbina lumea motorsport-ului, a modei si a divertismentului, intrarea in zona padocului este privita de catre fani din ce in ce mai mult ca un moment de moda extrem de interesant atat in ceea ce ii priveste pe piloti, cat si pe participantii VIP.

Lewis Hamilton a purtat o jacheta windbreaker, cu imprimeu din blocuri de culoare rosu, alb si albastru, combinata cu pantaloni de jogging in aceeasi paleta de culori, ambele piese provenind din colectia TOMMY JEANS International Games recent lansata.

George Russell a purtat o camasa de rugby premium din tricot relaxat, in bleumarin, cu o pereche de blugi drepti Mercer Venice si o pereche atemporala de pantofi sport albi, toate din colectia TOMMY HILFIGER Primavara Vara 2024.

Colectia Primavara Vara 2024 este despre perfectionarea stilului American iconic, oferind articole esentiale relaxate in rosu, alb si albastru. Concentrandu-se pe mostenirea preppy a brand-ului, colectia imbina cu usurinta lejeritatea, optimismul si croiala eleganta. Cu un spirit sportiv, polo-ul emblematic este reimaginat de la tricou polo la rochie polo, amintind de versatilitatea si functionalitatea sa. Pantalonii chino, camasile Oxford si trench-ul clasic sunt reinventate cu siluete revigorate si materiale de inalta calitate.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger, @TommyHilfiger si @TommyJeans.

UNDE: China Grand Prix 2024

CAND: 19-21 Aprilie, 2024

Colectia TOMMY HILFIGER Primavara 2024 este disponibila pe tommy.com, in magazinele TOMMY HILFIGER din intreaga lume si prin intermediul unor parteneri selectionati. In Romania colectia se gaseste si in magazinele TOMMY HILFIGER din Bucuresti Mall – Vitan, Baneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanta, AFI Brasov, Promenada Mall Sibiu si Promenada Craiova.

Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.

Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD in 2022, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.