Acasă Blog Posts “NEW YORK MOMENT” TOMMY HILFIGER HIGHLIGHTS DE LA SHOW-UL TOAMNA-IARNA ‘24

“NEW YORK MOMENT” TOMMY HILFIGER HIGHLIGHTS DE LA SHOW-UL TOAMNA-IARNA ‘24

DISTRIBUIȚI


Avand ca fundal Oyster Bar din Grand Central, brand-ul a dezvaluit produsele emblematice Classic American Cool atat pe podium,, cat si in afara lui, pe masura ce ”See Now, Buy Now’” trece pe primul loc.

Tommy Hilfiger a fost in centrul atentiei vineri, 9 februarie, cu „A New York Moment”, in cadrul New York Fashion Week. Intr-o seara de Ospitalitate Hilfiger la The Tommy, care a insemnat transformarea cromatica a Oyster Bar in rosu, alb si albastru, brand-ul a adus moda, spectacolul si faima la Grand Central Terminal. Incepand ca o scrisoare de dragoste catre New York, colectia Toamna-Iarna ‘24 a redat stilul unic al orasului si l-a reinterpretat cu untwist specific Tommy. Seara a fost momentul in care s-a anuntat revenirea la ADN-ul TOMMY HILFIGER, la codurile stilului Classic American Cool si la un look inspirat de viata din New York.

Fall‘24 Collection Statement

„BINE ATI VENIT LA „UN MOMENT NEW YORK”.
Colectia Toamna-Iarna ‘24 a inceput ca o scrisoare de dragoste catre New York, deoarece Tommy Hilfiger a comprimat o viata intreaga de amintiri intr-un „Moment New York” perfect. Colectia este inspirata de New York, locul unde Classic American Cool s-a nascut, redand stilul unic al orasului si reinterpretandu-l cu un twist specific Tommy. Este spiritul prep, modernizat prin prisma New York-ului.

Continuand traditia de prelucrare a detaliilor atletice in colectiile sale, Tommy aduce o abordare noua in ceea ce priveste imbracamintea sport americana casual. Stilul prep clasic din anii ’90, se traduce prin rugby, blazer, pantaloni chino si jacheta de varsity, si a fost imbogatit cu piese texturate din velur, tesatura twill cu model Herringbone, si dungi cretoase. Paltoanele pentru femei sunt confectionate din lana de camila, prezonta carouri amplificate si tweed in nuante pamantii, in timp ce tricotajele si rochii mini polo sunt realizate din casmir premium. Silueta provine dintr-o perioada in care TOMMY HILFIGER avea o perspectiva mai relaxata asupra codurilor prepi americane, jucandu-se cu un croi mai larg la pantaloni, o pozitionare relaxata a nasturilor si imbracaminte de exterior voluminoasa. Stilul Tommy Americana prinde viata in nuante de rosu, alb si albastru care infuzeaza ADN-ul iconic al marcii cu modernitate.

Entertainment& Experience

Spectacolul a fost gandit ca o experienta intima, fiind integratindecorul faimosului Oyster Bar din Terminalul StatieiGrand Central, cu un twist al felului in care Tommy ofera fashion entertainment. Oaspetii au fost condusi in subteran pentru a participa la o experienta fermecatoare care a fost ca si cum se aflau in cel mai distractiv (si nu doar atat) club secret al modei. Legendele divertismentului Questlove si castigatorul multi-GRAMMY® Jon Batiste au adus muzica pe podium cu un twist specific Tommy.

Soundtrack-ul lui Questlove, inspirat de Grand Central, a fost expus sub forma unei calatorii prin cele cinci cartiere din New York. Jon Batiste a oferit un final plin de energie interpretand piesa sa de succes „Freedom”, interpretarea sa live fiind un moment integrat intre spectacole de la Premiile GRAMMY® si cel din la Las Vegas.

Pentru a aduce un omagiu istoriei lui Tommy, Oyster Bar a fost decorat intr-un mod care facea trimitere lastilul si istoria personala a visatorului american suprem. Bancile cu lambriuri din lemn si pernele cu dungi au adaugat o nota de intimitate si vor fi donate pentru Material For The Arts, din dorinta de a oferi inapoi comunitatii locale. Tusele cromaticii ADN-ului de brand, rosu, alb si albastru, au fost folosite in personalizarea servetelor de masa si suporturilor de pahar, prin ilustratii realizate manual cu iconografia orasului, in timp ce covorul bleumarin a completat spatiul decorat in stilul emblematic Tommy. Oaspetii au fost rasfatati cu cocktailuri la fel de atemporale precum restaurantul, inclusiv Old Fashioned si preferatul lui Tommy – clasicul Martini.

Role of ‘See Now, Buy Now’

Imbratisand faptul ca „See Now, Buy Now” s-a mutat de pe podium si in conversatia culturala cotidiana, oaspetii din primul rand au fost in centrul atentiei, purtand produse din colectiile disponibile pe platforma.

VIP-urile au purtat colectiile Primavara ‘24, si astfel rezonanta si vizibilitatea produselor au excelat, generand un nou hub de experiente de brand prin care se intercaleaza talentele si continutul pe care acestea il creeaza. Vedete din intreaga lume parte din F.A.M.E.S – fashion, arta, muzica, entertainment si sport, au intruchipat stilul Classic American Cool in produse rosu, alb si albastru. In urmatoarele luni urmeaza sa fie lansate noi materiale revolutionare pe platformele marcii, in timp ce talentele lumineaza strazile din New York in cele mai recente colectii.

Cast and Partners

O distributie de creatori de moda de top au lucrat impreuna pentru a organiza spectacolul, amplasat chiar sub uluitorul tavan boltit,realizat din tigla, alOyster Bar din Grand Central. Casting-ul lui Michelle Lee i-a reprezentat pe Tommy Girl si Tommy Boy – nativi din New York, care au devenit increzatori si cool, si s-au integrat in viata de oras si stilul acestuia.

Styling-ul si Directia Creativa au fost asigurate de Joe McKenna, iar productia de evenimente de Keith Baptista si Prodject Agency. Spectacolul a fost difuzat pe canalele sociale TOMMY HILFIGER si promovat prin partenerii care definesc momentul in cultura.

Ai ratat show-ul?

Click aici pentru a accesa ‘A New York Moment’.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger,#NYFW si @TommyHilfiger.


Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.

Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD in 2022, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.