Pe 22 si 23 mai, iubitorii de moda din Bucuresti au avut parte de o experienta de neuitat alaturi de creatoarea de continut Andreea Balaban, in cadrul unui eveniment exclusiv TOMMY HILFIGER, care continua sa inspire si sa inoveze lumea modei, oferind experiente unice si relevante pentru clientii sai. Desfasurat in magazinele TOMMY HILFIGER din AFI Cotroceni si Baneasa Shopping City, evenimentul a atras numerosi pasionati de moda dornici sa descopere noile tendinte de vara si sa interactioneze cu unul dintre cei mai indragiti influenceri din Romania.
Cunoscuta pentru stilul sau deosebit si pasiunea fata de moda, Andreea a intampinat membrii valorosi ai comunitatii TOMMY HILFIGER, oferindu-le sfaturi personalizate si trucuri de stil.
Prezenta Andreei Balaban a adus un plus de autenticitate sesiunii de shopping si a creat o legatura speciala cu publicul, demonstrand inca o data ca moda inseamna mai mult decat haine – inseamna experienta, inspiratie si conexiune.
O atmosfera vibranta in magazinele TOMMY HILFIGER din AFI Cotroceni si Baneasa Shopping City
Pe 22 mai, intre orele 15:00 si 18:00, Andreea Balaban a intampinat numerosi fani si entuziasti ai modei in magazinul TOMMY HILFIGER din AFI Cotroceni. Ziua urmatoare, intre aceleasi ore, a fost randul celor din Baneasa Shopping City sa se bucure de prezenta ei. In ambele zile magazinele au fost animate de un flux constant de vizitatori entuziasmati, dornici sa intalneasca una dintre cele mai apreciate fashioniste.
Evenimentul a fost o adevarata sarbatoare a stilului si creativitatii, aducand laolalta oameni cu aceeasi pasiune pentru moda si frumos.
Participantii au avut ocazia sa faca selfie-uri cu Andreea, capturand momente pretioase alaturi de influencerul lor preferat. Energia pozitiva si abordarea prietenoasa a Andreei au creat o atmosfera relaxata si placuta, incurajand socializarea si conectarea intre pasionatii de moda.
Prin demonstratii live si discutii interactive, Andreea a aratat cum piesele din noua colectie TOMMY HILFIGER pot fi combinate pentru a crea tinute fresh si sofisticate. Mai mult decat atat, aceasta a impartasit din secretele sale profesionale, ajutand participantii sa-si imbogateasca garderoba si sa-si perfectioneze stilul personal.
Piese atemporale care imbina stilul elegant cu cel casual va asteapta sa le descoperiti si sa le integrati in stilul vostru personal, inspirate de cele mai recente tendinte, care se regasesc in colectia TOMMY HILFIGER. Nu ratati ocazia de a adauga un strop de stil in fiecare zi din vara. Fiti parte din moda care inspira si transforma!
Colectia Primavara-Vara 2024 este disponibila pe tommy.com si in magazinele TOMMY HILFIGER din Romania in Bucuresti Mall – Vitan, Baneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanta, AFI Brasov, Promenada Mall Sibiu si Promenada Mall Craiova.
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD in 2022, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.