Acasă Blog Posts PROGRAMUL TOMMY HILFIGER METAVERSE FASHION WEEK SARBATORESTE EXPRIMAREA DE SINE LA NIVEL...

PROGRAMUL TOMMY HILFIGER METAVERSE FASHION WEEK SARBATORESTE EXPRIMAREA DE SINE LA NIVEL DIGITAL

DISTRIBUIȚI

Brandul revine pentru al doilea an cu un program de patru zile care sarbatoreste moda, arta si co-crearea in parteneriat cu pionierii digitali DRESSX, artistul Vinnie Hager si comunitatea Web3

Tommy Hilfiger are placerea sa-si anunte revenirea la Metaverse Fashion Week (MVFW) din Decentraland, cu un program de patru zile, creat impreuna cu diversi creatori culturali in spatiul Web3. In perioada 28 martie – 31 martie, brandul deblocheaza pentru comunitatea MVFW o noua experienta in moda, arta si inovatie. TOMMY HILFIGER lucreaza cu liderii metamodei DRESSX si artistul Vinnie Hager pentru a inspira exprimarea de sine in lumea digitala, precum si pentru a gazdui experiente captivante si pentru a crea obiecte digitale ce pot fi purtate si NFT-uri in editie limitata.

Intotdeauna am fost motivat sa aduc oamenii impreuna prin experiente in moda, arta, muzica si divertisment”, a spus Tommy Hilfiger. „Astazi, metaversul si Web3 creeaza noi moduri puternice care iti permit sa faci fix acest lucru – depaseste orice vis pe care l-am avut cand am inceput acest brand acum aproape 40 de ani. Ne reimaginam experientele digitale, exploram noi spatii pentru expunerea colectiilor noastre digitale si ne conectam cu noi comunitati care interactioneaza cu o latura cu totul noua a industriei modei.”

Programul MVFW de patru zile are loc in jurul monolitului digital TH Monogram si include o competitie de design AI in parteneriat cu DRESSX, o colaborare cu artistul Web3 Vinnie Hager si experiente captivante inspirate de mostenirea americana a marcii. Experienta si gamificarea TOMMY HILFIGER MVFW sunt dezvoltate in colaborare cu Sawhorse, arhitecti renumiti ai tehnologiei interactive.

Ziua 1. 28 Martie. A fost anuntata competitia de design TOMMY HILFIGER AI participantilor MVFW si publicului global. Comunitatea a avut la dispozitie trei zile pentru a proiecta si a trimite propria interpretare a unui look prep classic digital. Propunerile castigatorilor vor fi create de DRESSX sub forma unui produs de moda digital, cu filtru AR si va putea fi purtat in Decentraland. DRESSX este cel mai mare magazin de moda exclusiv digital din lume, cu o experienta definitorie in industrie prin crearea conexiunii dintre tehnologie, design si stil.

Ziua 2. 29 Martie. Artistul multidisciplinar Vinnie Hager a preluat monolitul TH Monogram, acoperind cladirea cu semnatura sa iconografica in rosu, alb si albastru. Animatiile au fost afisate intr-o camera imersiva, permitand vizitatorilor sa exploreze, sa se joace si sa se conecteze prin punctele de contact IRL si URL. NFT-urile au fost realizate in timpul unui proces intim de co-creare si puse la dispozitie pentru cumparare.

Ziau 3. 30 Martie. Monolitul devine o reprezentare digitala a People’s Place, primul magazin Tommy Hilfiger deschis in statul New York in 1969. Magazinul a fost un spatiu dedicat pentru oamenii din toate categoriile sociale ca sa se reuneasca pentru a experimenta arta, muzica, moda si cultura pop. Piesele prep clasice din colectiile actuale TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS sunt create ca produse de inalta definitie pe platformele DRESSX si Decentraland si pot fi deblocate prin probe AR.

Ziua 4. 31 Martie. Sunt anuntati castigatorii concursului de design AI, selectati chiar de Tommy Hilfiger. Produsele digitale ce vor putea fi purtate vor fi create de DRESSX si vor fi disponibile pentru cumparare pe platforma lor in aprilie.

Participarea lui TOMMY HILFIGER la Metaverse Fashion Week din Decentraland urmeaza lansarii in 2020 a „Tommy Island” in Animal Crossing, unui parteneriat strategic pe mai multi ani cu Roblox initiat in 2021, lansarii in 2022 a comunitatii de gaming Team Tommy si debutului realizat de brand in cadrul editiei inaugurale MVFW prin lansarea colectiei de primavara 2022.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.

Despre SARKK

SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru CALVIN KLEIN in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com

Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.