Stilul impecabil al acestei figuri emblematice in moda se va imbina cu ADN-ul TOMMY HILFIGER printr-o colaborare pe termen lung care include storytelling, campanii de brand si proiecte pe anumite colectii
Tommy Hilfiger anunta ca Sofia Richie Grainge, global style icon, devine brand ambassador TOMMY HILFIGER Womenswear, intr-o colaborare de doi ani. Sofia Richie Grainge emana o afinitate naturala pentru stil, fiind o sursa reala de inspiratie. Incepand din vara 2024, si in perioada ulterioara, aceasta va imbogati ADN-ul Clasic American Cool TOMMY HILFIGER cu o viziune rafinata, optimism natural si apetenta pentru lux accesibil.
„Tommy este cel care a creat tot ceea ce inseamna Classic American Cool”, spune Sofia Richie Grainge. „Modelele sale sunt panza perfecta pentru a te juca cu stilul casual si pentru a construi o garderoba de piese atemporale. Sunt incantata sa co-creez in urmatorii ani cu cineva care imi impartaseste pasiunea pentru exprimarea de sine, stil de durata si originalitate.”
„Sofia este una dintre acele figuri emblematice care transforma ceea ce inseamna „influenta in moda” astazi.” a spus Tommy Hilfiger. „Ea are o capacitate incredibila de a inspira conexiuni si prezinta un stil impecabil, cu incredere si autenticitate. Sunt fericit ca Sofia va aduce stilul ei cool casual in colectia noastra Womenswear, incepand din vara aceasta si ulterior, pana in 2025.”
In poza prin care s-a anuntat aceasta colaborare, Sofia Richie Grainge poarta un cardigan TOMMY HILFIGER, bleumarin si crem, si pantaloni chino eleganti. Urmeaza sa apara intr-o serie de ipostaze, campanii si colaborari de sezon. In ceea ce poate fi numit un ghid de sezon in moda, contemporana „It-girl” va prezenta colectia TOMMY HILFIGER Vara 2024, aratand selectia ei de produse premium de imbracaminte pentru femei. In sezoanele viitoare, Sofia Richie Grainge va reprezenta TOMMY HILFIGER in campaniile de brand Summer si Holiday 2024 ale marcii si va crea colectii in colaborare cu domnul Hilfiger, care vor fi lansate in primavara anului 2025.
Tommy Hilfiger are o lunga istorie in ceea ce priveste colaborarile cu figuri emblematice ale culturii pop, iar Sofia Richie Grainge se alatura unei liste tot mai mari de pionieri creativi care au conceput colectii impreuna cu brand-ul si au depasit conventiile prin surprinzatoare activari realizate in parteneriat. Colaboratorii din trecut, inclusiv Lewis Hamilton, Gigi Hadid si Zendaya, si-au adus stilurile unice si perspectivele contemporane asupra ADN-ului clasic american cool si codurilor cromatice de rosu, alb si albastru, specifice marcii.
Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger, si @SofiaRichieGrainge.
# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD in 2022, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.