Pentru ca se apropie sezonul de primavara, TOMMY HILFIGER a dezvaluit Kids Collection: Tomorrow’s Classics, cu o explozie de culori vibrante si modele jucause care vor inspira cu siguranta urmatoarea generatie de visatori. Noua linie este bogata in tesaturi moi care le permit copiilor sa se miste liber, fiind perfecta pentru tranzitia de la sala de clasa la aventurile in aer liber.
Colectia prezinta noi siluete aerisite care sunt concepute pentru terenul de joaca, inclusiv rochii, tricouri si jachete bomber cu dungi mini sau exuberant supradimensionate. Cu pasteluri jucause si accente de galben si verde lamaie, colectia emana personalitate din plin, fiind perfecta pentru copiii carora le place sa se exprime prin hainele lor.
Viitorul stilului prep este, de asemenea, reimaginat in colectie prin introducerea stilului Tomorrow’s Classics. Jacheta Chicago Windbreaker, de exemplu, a fost inviorata cu un caleidoscop de stiluri si culori, ceea ce il face perfect pentru copiii care vor sa iasa in evidenta din multime.
Pentru urmatoarea generatie de visatori, colectia ofera, de asemenea, stiluri prep pentru cei mici, inclusiv pantaloni scurti, tricouri polo si bluze de vara care sunt perfecte pentru vremea calda. Aceste stiluri sunt disponibile intr-o varietate de culori si modele, ceea ce le permite copiilor sa isi combine cu usurinta tinutele si sa isi exprime personalitatea unica.
Una dintre trasaturile remarcabile ale colectiei este reprezentata de croielile proaspete cu detalii indraznete. Piesele clasice, cum ar fi pantalonii scurti, tricourile polo si bluzele de vara, au fost reimaginate cu detalii jucause care ii invita pe copii sa fie creativi si sa se autoexprime. De la imprimeuri indraznete la elemente decorative neasteptate, aceste detalii adauga o nota de veselie pieselor clasice, facandu-le perfecte pentru copiii carora le place sa experimenteze cu stilul propriu.
In ansamblu, Kids Collection: Tomorrow’s Classics, sezonul de primavara 2023, este o celebrare a exprimarii de sine si a imaginatiei. Cu modelele sale jucause, culorile vibrante si tesaturile moi, aceasta va inspira cu siguranta urmatoarea generatie de visatori si va crea amintiri care vor dura o viata intreaga. Asadar, daca sunteti in cautarea hainutelor care ii vor ajuta pe copiii dumneavoastra sa se exprime si sa se distreze, Kids Collection: Tomorrow’s Classics merita cu siguranta sa fie descoperita.
Kids Collection: Tomorrow’s Classics, sezonul de primavara 2023, este disponibila in magazinele TOMMY HILFIGER, precum si online pe tommy.com. Parintii si copiii deopotriva pot consulta colectia din confortul propriei case si pot primi piesele preferate direct la domiciliu. Disponibilitatea colectiei le garanteaza copiilor ca se pot bucura de modelele jucause si de tesaturile confortabile pentru care TOMMY HILFIGER este recunoscut. Fie ca sunteti in cautarea unor siluete noi si aerisite, a unor stiluri prep pentru cei mici sau a unor piese clasice cu un twist proaspat, Kids Collection: Tomorrow’s Classics are oferte pentru fiecare. Asa ca notati-va in calendar si pregatiti-va sa cumparati cea mai recenta colectie de la unul dintre cele mai iconice branduri de moda din lume.
Magazinele Tommy Hilfiger Kids din Romania sunt localizate in Bucuresti Mall Vitan, Baneasa Shopping City si Iulius Mall Cluj-Napoca.
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru CALVIN KLEIN in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.