Acasă Uncategorized TOMMY HILFIGER FACE URMATORII PASI SPRE REPREZENTAREA MINORITATILOR PE TERMEN LUNG

TOMMY HILFIGER FACE URMATORII PASI SPRE REPREZENTAREA MINORITATILOR PE TERMEN LUNG

DISTRIBUIȚI

Tommy Hilfiger anunta inceperea unor parteneriate cheie in cadrul proiectului People’s Place Program. Avand la baza lunga istorie de colaborare a lui Tommy Hilfiger cu diverse talente, voci remarcabile din comunitate BIPOC, parte din lumea modei, se vor alatura proiectului cu scopul de a promova comunitatile nereprezentate corespunzator.

 

People’s Place Program este o piatra de temelie in eforturile noastre de a deschide usa tuturor celor care au fost ignorati de industria fashion”, a declarat Tommy Hilfiger, Designer Principal, Tommy Hilfiger Global. „Acest spirit primitor a fost intotdeauna un fundament al brand-ului nostru si suntem aici pentru a face mai mult si pentru a face mai bine.”

 

People’s Place Program a fost lansat in iulie 2020, avand ca sursa de inspiratie primul magazin care purta acelasi nume, infiintat de Tommy Hilfiger in 1969, in orasul sau natal, Elmira, NY. Prin acest proiect se doreste amplificarea eforturilor companiei si dedicarea resurselor necesare pentru a dezvolta oportunitati si a creste vizibilitatea comunitatilor neprezentate corespunzator in industria modei si a confectiilor din intreaga lume. Platforma actioneaza pe baza acestor angajamente prin trei piloni – Parteneriate si Reprezentare, Asistenta in Cariera & Acces la Industrie si Leadership in Industrie – cu obiectivul de a realiza schimbari semnificative si de lunga durata.

 

Suntem hotarati sa continuam procesul de a ne transforma vorbele in fapte „, a spus Avery Baker, President & Chief Brand Officer, Tommy Hilfiger Global. „Echitatea si incluziunea nu pot fi realizate prin recunoasterea pe termen scurt; trebuie sa le aducem in prim plan in fiecare zi.”

 

Se anunta astfel cu entuziasm prima runda de parteneriate People’s Place Program, oferindu-i oportunitatea lui Tommy Hilfiger ca pe tot parcursul anului sa colaboreze cu lideri recunoscuti pentru promovarea incluziunii si a diversitatii.

 

Fashion & Race Database (FRD)

Fashion & Race Database este o platforma online care permite accesul la istoria modei si provoaca standardele reprezentarii din cadrul sistemului modei. Creata de Kim Jenkins, profesor asistent de studii de moda la Universitatea Ryerson, aceasta baza de date este o resursa educationala care readuce accentul pe oamenii ce anterior au fost ascunsi in istoria modei.

 

People’s Place Program va fi in parteneriat cu FRD pentru a finanta si sprijini un nou studiu de cercetare numit ”The Unsung History of American Sportswear”, care va duce la descoperirea influentelor trecute cu vederea, parte din cultura americana a comunitatii persoanelor de culoare, ce se regasesc in stilurile iconice TOMMY HILFIGER. Pe parcursul anului 2021, cercetarea va fi dezvoltata in mai multe serii de continut si resurse educationale care vor fi disponibile intern, precum si pentru colegii din industrie si consumatori. Materialul va fi conceput intr-o forma interactiva care sa permita comunicarea cu publicul despre zonele nerecunoscute ale stilului american si pentru a initia un nou dialog cu privire la modul in care istoria marginalizata poate fi adusa in prim plan prin colaborari esentiale in industrie.

 

Cei de la platforma Fashion & Race Database sunt incantati de parteneriatul cu o companie americana precum este Tommy Hilfiger si brand-ul pe care il reprezinta, o piesa vibranta in istoria modei”, a spus Kim Jenkins. „In calitate de profesor si fondator al acestei platforme, a fost misiunea mea sa indemn proprietarii unor astfel de companii sa imbratiseze ceea ce educatia in moda are de oferit industriei. Tommy Hilfiger intelege si respecta puterea acestui proces educational si este un lider, aratand colegilor sai ceea ce este posibil prin construirea unui sistem al modei mai inteligent si plin de compasiune.

 

Cercetarea va include o examinare detaliata a stilului american de imbracaminte sport prin studii despre denim, comertul cu bumbac, originile stilului preppy de la HBCU – Historically Black Colleges & Universities (colegii si universitati istorice dedicate oamenilor de culoare), linia vestimentara specifica anumitor momente de activism social, cultura streetwear si categorii suplimentare care vor fi descoperite  prin cercetarile FRD.

 

Aceasta relatie critic cronometrata va sprijini obiectivul FRD de a centra si dezvolta caracterul rasial al bursei de studiu in moda, de a aduce in lumina istoriile subexaminate si de a aborda reprezentarea in toate aspectele din moda”, a spus Randy Cousin, SVP, Product Concepts & People’s Place Program.

 

Harlem Fashion Row (HFR)

Harlem Fashion Row este o agentie din New York, creata pentru a sustine progresul oamenilor de culoare in industria modei. Fondatoarea si CEO HFR, Brandice Daniel, a fost inspirata sa celebreze si sa imbunatateasca pozitionarea talentului nereprezentat corespunzator, pe care l-a intalnit in propria comunitate. Incepand cu o activitate nisata in 2007, acum Harlem Fashion Row este o agentie consacrata in lumea modei din New York.

 

Tommy Hilfiger este unul dintre sponsorii celui de-al treilea Summit Anual Digital al Modei organizat de HFR, care va avea loc pe 18 februarie 2021. Tommy Hilfiger si Randy Cousin se vor alatura lui Brandice pentru a dezbate demersurile lui Tommy Hilfiger in a crea mai mult acces si oportunitati pentru talentul BIPOC in industria modei.

 

De asemenea, in parteneriat cu HFR, Tommy Hilfiger va identifica modalitati active prin care talentele aflate la inceput de drum pot beneficia de mentorat si crea relatii cu persoane din industrie.

 

Suntem incantati sa colaboram cu Tommy Hilfiger la Summit-ul Anual Digital al Modei pentru a evidentia solutiile si practicile pentru diversitate si incluziune in industria modei”, a spus Brandice Daniel. „Prin aceasta colaborare, ne propunem sa abordam si sa implementam schimbarile necesare. Pe de alta parte, abordarea acestor lucruri necesita un angajament pe termen lung si suntem constienti de pasii pe care ii face Tommy Hilfiger, fiind incantati de viitoarele sale planuri care includ oferirea de noi oportunitati designer-ilor de culoare.”

 

Campaniile, activitatea in social media si colaborarile Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger cauta ca prin acoperirea globala de care se bucura sa reuneasca comunitatile ca impreuna sa stimuleze schimbarile pozitive. Campaniile  Primavara 2021 TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS  prezinta un mix divers de influenceri, a caror activitate se concentreaza fie pe componenta sociala, fie culturala sau creativa – activisti, muzicieni, poeti, dansatori, producatori  de film si multe altele – a caror munca inspira oameni din intreaga lume.

 

Luna aceasta, canalele de social media ale brand-ului vor aduce in atentie comunitatea de culoare, reprezentata inclusiv prin muzicianul si producatorul Saba, si colectivul de echitatie si mentorat Compton Cowboys, cu scopul de a evidentia momentele semnificative din istoria americanilor de culoare si a sarbatori oamenii si cultura care ii inspira in fiecare zi.

Pe parcursul verii, Tommy Hilfiger va lansa colectii  capsula realizate in colaborare cu actrita, modelul si activista, Indya Moore, si designer-ul de moda Romeo Hunte, caruia Tommy Hilfiger ii este mentor de mult timp. Prin aceste colaborari, Indya si Romeo dau fiecare voce spiritului autentic al individualitatii si exprimarii de sine pe care amandoi il intruchipeaza. Asocierea cu noua generatie a celor care produc schimbari devine un prilej de bucurie pentru Tommy Hilfiger, avand oportunitatea de a le impartasi viziunea cu fanii din intreaga lume.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.

People’s Place Program contribuie la misiunea lui Tommy Hilfiger de a crea moda prin care „nimic nu se pierde si toata lumea este inclusa” – ceea ce face ca incluziunea sa fie o componenta centrala a activitatii brand-ului, la nivel intern si extern. Pentru mai multe informatii despre calatoria de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger, din perspectiva problemelor legate de mediul inconjurator dar si din punct de vedere social, accesati sustainability.tommy.com.

# # #

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri si o retea extinsa de magazine selectionate.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenti consumatori.

 

Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul sau este proiectarea si comercializarea de imbracaminte si imbracaminte sport de inalta calitate pentru barbati, articole de imbracaminte si imbracaminte sport pentru femei, imbracaminte pentru copii, colectii de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale si imbracaminte de casa), incaltaminte si accesorii. Prin intermediul unor parteneri licentiati, Tommy Hilfiger ofera produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, sosete, mici articole din piele, articole de uz casnic si genti de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS consta in imbracaminte din denim si incaltaminte pentru barbati si femei. Colectia este completata de o varietate mare de genti, accesorii si parfumuri.