Acasă Blog Posts TOMMY HILFIGER II UREAZA BUN VENIT LUI LENA SITUATIONS, ICON SOCIAL MEDIA...

TOMMY HILFIGER II UREAZA BUN VENIT LUI LENA SITUATIONS, ICON SOCIAL MEDIA FRANCO-ALGERIAN, IN FAMILIA TOMMY PENTRU VARA 2024

DISTRIBUIȚI

Tommy Hilfiger are placerea de a anunta ca iconul social media franco-algerian, Lena Situations, se alatura familiei Tommy incepand din iunie 2024. In calitate de gazda a unuia dintre cele mai populare podcasturi din Franta si creatoare de top, parteneriatul evidentiaza angajamentul Tommy Hilfiger de a aduce impreuna moda si divertismentul, continuand mostenirea brandului de a celebra cultura pop la nivel mondial.

„Tommy este iconic, istoric si clasic, dar cu un twist – brandul este despre exprimarea de sine si pentru asta sunt aici,” a spus Lena Situations. „De-a lungul anilor, l-am vazut jucandu-se cu siluete, designuri, modele, tesaturi si multe altele, ramanand fidel radacinilor sale americane. Piesele din colectia acestui sezon devin elemente de baza pentru mine, si pur si simplu le ador!”

„Este o adevarata placere sa o primim pe Lena in familia Tommy Hilfiger!” a spus Tommy Hilfiger. „Lena este o creatoare vibranta si impresionanta, cunoscuta pentru stilul sau incredibil si viitorul sau promitator. Admir cu adevarat modul in care se exprima, fie pe canalele sale de social media, fie prin podcastul ei. Ea intruchipeaza un optimism constant, la fel ca brandul nostru, si suntem incantati sa o avem alaturi de noi.”

Lena s-a alaturat recent brandului pentru o escapada de vara VIP in Mykonos, Grecia, pentru a sarbatori deschiderea primului magazin TOMMY HILFIGER de pe insula. In aceasta calatorie, Lena si oaspetii s-au bucurat de o intalnire exclusiva cu Tommy Hilfiger, au experimentat magia insulei Mykonos si au definit standardele pentru lista perfecta de bagaje de vara. Lena va avea, de asemenea, aparitii personale la evenimentele viitoare TOMMY HILFIGER, si va prezenta brandul pe canalele sale de social media si va avea diverse interactiuni cu presa.

Tommy Hilfiger are o lunga istorie de colaborare cu persoane emblematice inspiratoare din cultura pop, precum colaborarile actuale cu Kendall Jenner si Sofia Richie Grainge. Lena se alatura acestei liste in crestere de pionieri creativi care au colaborat cu brandul si au rupt conventiile prin activari de parteneriat inovatoare.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.

Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.

Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD in 2022, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.