Imbratisand stilul emblematicului New York, campania surprinde energia vibranta a orasului prin ochii superstarului global.
Tommy Hilfiger o intampina pe renumita muziciana si actrita JISOO in familia Tommy pentru campania brandului din toamna 2024. Imbratisand vibratia si agitatia din New York, campania o urmareste pe JISOO intr-un autobuz cu etaj descoperit, trecand pe langa locurile emblematice ale orasului, surprinzandu-i personalitatea unica cu o nota distinctiva Tommy.
Cunoscuta pentru talentul sau muzical, stilul feminin si farmecul ei senin, colaborarea imbina prezenta culturala puternica a lui JISOO cu ADN-ul TOMMY HILFIGER. In timpul turului ei rapid prin New York, JISOO a purtat piese clasice preppy modernizate din colectia Toamna ’24, inclusiv un palton din lana camel, un cardigan cu dungi Breton si o fusta din denim.
„Colaborarea cu Tommy Hilfiger este un vis devenit realitate”, a spus JISOO. „Sunt atat de incantata ca, urmandu-mi propriul drum, am ajuns in New York alaturi de un simbol al orasului; Tommy Hilfiger insusi. Noua colectie a lui Tommy imbina feminitatea cu o sensibilitate moderna – ceva care rezoneaza profund cu cine sunt eu.”
„JISOO este o forta de necontestat in lumea K-Pop”, a declarat Tommy Hilfiger. „Increderea, serenitatea si prezenta ei puternica o fac cu adevarat unica, etaland un stil care ii apartine doar ei. Este ambasadorul ideal pentru noua noastra colectie de clasice preppy si sunt incantat sa o primesc in familia Tommy.”
Una dintre cele mai cunoscute vedete ale secolului XXI, JISOO a debutat cu supergrupul K-Pop BLACKPINK, inainte de a-si construi o cariera remarcabila in postura de cantareata si actrita. Condusa de talent, bunatate si forta interioara, JISOO si-a urmat propriul drum, imbinand increderea ei linistita cu energia plina de viata a faimei globale. JISOO a participat la prezentarea TOMMY HILFIGER Primavara ’25 la NYFW si continua sa isi extinda influenta cu un rol in viitorul K-Drama din 2025, Newtopia.
Colectia Toamna 2024 este disponibila pe tommy.com, in magazinele TOMMY HILFIGER din intreaga lume si prin intermediul unor parteneri selectionati. In Romania colectia se gaseste si in magazinele TOMMY HILFIGER din Bucuresti Mall – Vitan, Baneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanta, AFI Brasov si Promenada Mall Sibiu.
Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger, @TommyHilfiger si @Sooyaaa__.
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor branduri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com.
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.
Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brandul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. TOMMY HILFIGER ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari in 2023, iar brandul este sustinut de peste 16.000 de angajati la nivel mondial — fiind prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv in cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.