Acasă FASHION TOMMY HILFIGER SI ECHIPA U.S. SAILGP ANUNTA UN PARTENERIAT GLOBAL IMPORTANT

TOMMY HILFIGER SI ECHIPA U.S. SAILGP ANUNTA UN PARTENERIAT GLOBAL IMPORTANT

DISTRIBUIȚI

Continuand mostenirea brandului de a depasi conventiile prin imbinarea modei cu sportul, parteneriatul va incepe odata cu sezonul 2025 al ligii, avand ambitia de a redefini rolul modei in navigatie – si rolul navigatiei in cultura pop.

Tommy Hilfiger anunta un parteneriat pe mai multi ani cu Echipa Statelor Unite SailGP, devenind Partener Oficial de Imbracaminte Lifestyle al echipei. Impartasind o etica a reinventarii si inovatiei, Tommy Hilfiger si Echipa U.S. SailGP vor folosi acest parteneriat pentru a depasi limitele performantei, designului si culturii.

„De cand eram foarte tanar, am iubit lumea navigatiei si stilul de viata nautic – dar SailGP este la un alt nivel; este un sport cu totul nou,” a spus Tommy Hilfiger. „Prin imbinarea curselor intense si performantei de elita cu competitia internationala in locuri emblematice din intreaga lume, SailGP face valuri in sporturile de adrenalina. Mike Buckley si echipa U.S. SailGP au o viziune unica de a crea o poveste si un impact care depaseste cu mult competitiile sportive. Sunt atat de inspirat de curajul, determinarea si inovatia lor, iar impreuna avem oportunitatea de a reimagina universul nautic si de a aduce ceva nou fanilor la nivel global.”

Cea mai palpitanta cursa pe apa, SailGP, este renumita la nivel mondial pentru barcile sale, vitezele record si cursele pline de adrenalina. Parteneriatul cu Echipa U.S. SailGP va fi lansat la nivel global la deschiderea Sezonului 5 al Sail Grand Prix in noiembrie 2024, pe masura ce circuitul aduce sportivi de clasa mondiala din echipe nationale rivale in locatii legendare din intreaga lume; sezoanele anterioare au inclus curse de la Sydney la Saint Tropez si New York.

„Am fost de mult timp uimit de modul in care Tommy Hilfiger a definit moda in sporturi, asa ca acest parteneriat este literalmente un vis devenit realitate,” a spus Mike Buckley, CEO al Echipei U.S. SailGP. „Tommy Hilfiger imbina lumea stilului si a atletismului ca nimeni altul, si ma trec fiorii cand ma gandesc cum vom revolutiona lumea navigatiei.”

Colaborand cu echipe si sportivi de navigatie inca de la inceputul anilor 2000, Tommy Hilfiger continua sa fie un pionier in sponsorizarea sporturilor, sprijinind platforma inovatoare – atat pe apa, cat si pe uscat. Catamaranele F50 ale echipei U.S. SailGP vor purta logo-ul TOMMY HILFIGER pe fiecare latura a barcii, precum si pe uniforme si colectii capsule. Celebritati si invitati speciali vor participa la activari exclusive ale parteneriatului, cum ar fi navigarea alaturi de echipa pentru a experimenta realitatea palpitanta a navigatiei plina de adrenalina in momentele „6th Person Sailor”, in timp ce VIP-urile se vor bucura de cel mai inalt nivel de ospitalitate in Adrenaline Lounge.

Navigatia este in ADN-ul brandului TOMMY HILFIGER inca de cand Hilfiger a creat primul logo iconic cu steag, bazat pe alfabetul nautic pentru initialele sale – T, J si H – Thomas Jacob Hilfiger. Inspirat de mult timp de o pasiune pentru uniforme sportive si coduri de design, Tommy Hilfiger s-a implicat in navigatia competitiva in 2003, sponsorizandu-l pe navigatorul american Brad Van Liew in cursa de iahturi Around Alone. In 2006, echipa Hilfiger Sailing a castigat pentru prima data victoria generala in prima competitie Volvo Extreme 40 Grand Prix.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger, @TommyHilfiger, @SailGPUSA si #SailGP.

Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.

Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD in 2022, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.