Acasă Blog Posts TOMMY HILFIGER SI SHAWN MENDES PREZINTA COLECTIA TOMMY X SHAWN CLASSICS REBORN,...

TOMMY HILFIGER SI SHAWN MENDES PREZINTA COLECTIA TOMMY X SHAWN CLASSICS REBORN, PRIMAVARA 2023 IN LONDRA, BERLIN, MILANO & MEXICO CITY

DISTRIBUIȚI

#TommyHilfiger #TommyXShawn #ClassicsReborn @tommyhilfiger @shawnmendes

 LONDRA

Tommy Hilfiger si cantautorul nominalizat la premiile GRAMMY® si castigator al mai multor discuri de platina, Shawn Mendes, si-au prezentat colectia de primavara 2023 Tommy X Shawn Classics Reborn in cadrul unei cine desfasurate in Londra, intampinandu-i pe prietenii si pe membrii apropiati ai familiei lui Shawn si o serie de creatori ai viitorului. Gazduit la clubul membrilor House of KOKO din Camden pe 20 martie, evenimentul a sarbatorit intalnirea a doua forte creative.

Tommy Hilfiger si Shawn Mendes s-au alaturat celor 80 de invitati, inclusiv presei si VIP-urilor la House of KOKO, un club al membrilor din cadrul emblematicului club de muzica din Londra, KOKO. Printre invitati s-au numarat  Pamela Anderson si Jourdan Dunn, sora lui Shawn, Aaliyah, si prietenul sau apropiat, compozitorul Jon Vinyl, ambii fiind prezenti in echipa de campanie pentru Tommy x Shawn Classics Reborn, precum si Georgia May Jagger si Aoki Lee Simmons, staruri ale campaniei Classics Reborn Primavara 23 oferind un aer nou tinutelor in stil prep prin autoexprimarea generatiei urmatoare.

In cadrul unei discutii gazduite de Susie Lau la magazinul Regent Street TOMMY HILFIGER, la care au participat fanii lui Shawn Mendes si membri ai Clubului Tommy Hilfiger si care a avut loc mai devreme in acea zi, Hilfiger si Mendes au oferit o perspectiva asupra surselor de inspiratie, a caracterului inovator si a procesului creativ care stau la baza colectiei.

Acest sezon este despre a revizita tinutele clasice si a le oferi o perspectiva contemporana”, a declarat Shawn Mendes. „Este o colectie foarte personala, iar faptul ca sora mea mi-a fost alaturi in campanie a fost unul dintre cele mai frumoase momente din cariera mea, prin urmare, faptul ca este cu mine aici la Londra este unul foarte special. Le multumesc tuturor fanilor pentru ca au venit si abia astept sa vad cum stilizeaza colectia si cum o folosesc pentru a se autoexprima.”

Campania Tommy x Shawn Classics Reborn din Londra s-a incheiat cu proiectii vizand spatiile iconice Marble Arch si London Bridge, in timp ce indicatoarele si tuburile stradale au indicat calea catre magazinul TOMMY HILFIGER.

BERLIN

Pe 22 martie, colectia Tommy X Shawn Classics Reborn a fost prezentata in cadrul unui panel gazduit de Nazan Eckes in magazinul TOMMY HILFIGER din Berlin.

In urmatoarele trei zile, magazinul a gazduit experiente pentru clienti oferite de persoane care sustin schimbarea pozitiva prin manifestari locale in materie de sustenabilitate. Artista din Berlin, Melisa Minca, a prezentat o instalatie de arta folosind materiale din stocul de deseuri TOMMY HILFIGER pentru a crea un design nou si contemporan, care sa prezinte potentialul vast al reciclarii. Sefanija Pejchinovska Damaja a sustinut workshop-uri de creare broderie prin Damaja, o tehnica sustenabila de brodat. Astfel invitatii au invatat cum isi pot recicla produse vestimentare, creand propriile bucati de materiale din stocul de deseuri TOMMY HILFIGER.

MILANO

 Pe 24 martie, colectia a fost prezentata la un panel gazduit de Matilda de Angelis in magazinul TOMMY HILFIGER din Piazza Guglielmo Oberdan, Milano.

In cele doua zile de dupa panel, magazinul de asemenea a gazduit experiente pentru clienti: TOOLS, un studio de design colaborativ, a organizat un atelier de upcycling manual, creand articole de imbracaminte sculpturale folosind deseurile Tommy Hilfiger; Alice Sofia Navarin, creatoarea Rat Hat – companie de moda responsabila, a condus sesiuni despre cum iti poti personaliza articolele de imbracaminte folosind o piesa de mozaic crosetat.

MEXICO CITY

Cantautorul nominalizat la premiile GRAMMY® si castigator al mai multor discuri de platina, si co-creator al Tommy X Shawn Classics Reborn, Shawn Mendes a petrecut ziua de 27 Martie in Mexico City prezentand colectia publicului.

Cand Tommy Hilfiger si Shawn Mendes au creat colectia, s-au angajat sa aiba o perspectiva noua asupra ideilor, pasiunilor si diverselor puncte de vedere. Inspirat de acest aspect, Mendes a vizitat Arca Tierra din Xochimilco, un proiect care sustine agricultura sustenabila, aplicand principiile agriculturii regenerative si salvand astfel traditiile culturale si culinare in timp ce de asemenea lupta impotriva schimbarilor climatice. Mendes a putut vedea cum functioneaza ecosistemul chinampa al gradinilor plutitoare, cum sunt recoltate alimentele si cum procesul ajuta mediul.

Colectia de primavara 2023 Tommy X Shawn Classics Reborn ofera o perspectiva contemporana a stilului prep anterior anilor ’90, punand in lumina tinutele relaxate si confortul original, cu accent pe incluziune. Parteneriatul inglobeaza viziunea lui Tommy Hilfiger si a lui Shawn Mendes privind sustenabilitatea prin utilizarea de materiale reciclate si inovatoare. Materialul Recycrom™ utilizeaza o noua tehnica de fabricare a vopselei, creata prin reprelucrarea deseurilor provenite din taiere din fabrica, inainte de consum intr-o pulbere colorata. Circulose® este un material realizat din deseuri textile reciclate care au fost amestecate cu fibre de lemn, reducand dependenta de resursele virgine si asigurand faptul ca textilele din bumbac uzate pot face parte dintr-un sistem de reciclare mai circular, mai degraba decat sa ajunga in depozitele de deseuri.

In Romania, colectia Tommy X Shawn Classics Reborn este disponibila pe tommy.com si in magazinele TOMMY HILFIGER selectionate.

Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger si @ShawnMendes.

Despre SARKK

SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru CALVIN KLEIN in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com

Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.